چاپ کد خبر: 67491
24 شهریور 1400

جدی ترین گزینه های استانداری فارس در دولت آیت‌الله رئیسی

با روی کار آمدن هر دولتی انتخاب استاندار یکی از بحث‌های داغ و مهم است که معمولاً با گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه می‌شود.

 تسنیم:با روی کار آمدن هر دولتی انتخاب استاندار یکی از بحث‌های داغ و مهم است که معمولا با گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه می‌شود. استان فارس نیز مستثنی نبوده و با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی بحث داغ انتخاب استاندار فارس مطرح بوده است.

موضوعی که علیرضا پاک‌فطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس چندی قبل  مطرح و اعلام کرد که استانداری که برای فارس انتخاب می‌شود باید ٖآشنا به مسائل استان و بومی باشد چراکه به دلیل گستردگی استان فارس اگر استانداری غیرآشنا معرفی شود.

استانداری

در میان گزینه‌های احتمالی برای تصدی پست استانداری فارس نام برخی افراد  بیشتر از سایرین  به گوش می‌رسد.

محمدهادی ایمانیه: از گزینه‌های مطرح است که حتی چندین بار در فضای مجازی به عنوان استاندار جدید فارس مطرح شد. ایمانیه سابقه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بیش از یک دهه در کارنامه خود دارد.

شاهین محمدصادقی:گزینه دیگری است که برای تصدی پست استانداری فارس نام وی برده می‌شود. محمدصادقی علاوه بر پزشکی در سیاست نیز دستی دارد و سابقه نمایندگی مردم کازرون در دوره‌های هفتم و نهم را در کارنامه خویش ثبت کرده است.

محسن اردکانی: دیگر گزینه‌ای است که این روزها برای تصدی پست استانداری فارس مطرح می‌شود. وی دارای مدرک تحصیلات عالیه در رشته مدیریت اجرایی است و سابقه اجرایی در حوزه وزارت نیرو، معاونت عمرانی استانداری فارس، عضو هیئت مدیره سازمان قطار شهری را در کارنامه خود دارد.

به تازگی نام دیگری نیز بر استانداری فارس مطرح شده و آن بهروز مرادی است. وی مدیریت سازمان هدفمندی یارانه‌ها را در کارنامه خود دارد و همچنین در دولت احمدی‌نژاد استاندار همدان بوده است.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عسغر چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

سردار سپاه بودن و فرماندهی لشکر فجر نیز از سوابق آقای بهروز مرادی است که قلم افتاده!

آخرین اخبار