جریمه یک فروشگاه مبل در شیراز که کارش تقلب بود

واحد صنفی دکوراسیون در شیراز به دلیل تقلب در کسب و گرانفروشی افزون بر یک میلیارد ریال جریمه پرداخت کرد. به گزارش اول فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده گرانفروشی به میزان ۱۵۴ میلیون ریال و تقلب در کسب یک واحد صنفی مبلمان در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس […]

واحد صنفی دکوراسیون در شیراز به دلیل تقلب در کسب و گرانفروشی افزون بر یک میلیارد ریال جریمه پرداخت کرد.

 فروشگاه مبل در شیرا

به گزارش اول فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده گرانفروشی به میزان ۱۵۴ میلیون ریال و تقلب در کسب یک واحد صنفی مبلمان در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز و علاوه بر جریمه یک میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال در حق شاکی، واحد صنفی متخلف را موظف بر پرداخت وجه مازاد به مشتری کرد.
سالاری گفت: بازرسان اتاق اصناف شیراز هنگام بازرسی از اصناف مختلف، گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال کردند.

تکنیک های تمیز کردن آسان مبل در خانه که باید بدانید

مطالب مرتبط

جریمه ۶۲ میلیارد و۸۶۰ میلیون ریالی یک شرکت برای تقلب در تولید خوراک دام

جرم تعمیرگاه خودرو که ۱۰ میلیارد جریمه شد چه بود؟

محکومیت چهار میلیارد ریالی مشاور املاک متخلف به دلیل گرانفروشی

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۴۰۲

    کاش پزشک خانواده جریمه میشد برای آزمایش یک ویزیت برای برگه ارجاع به دکتر دیگه یک‌ویزیت برای دارو یک‌ویزیت خلاصه که برای هر قدیمی که می‌نویسند یک‌ویزیت می‌گیرند کاش ایناهم مسولین داشتند