جزئیات حادثه برای هواپیمای پرواز نجف -مشهد آتا/ضرب الاجل ۲ هفته‌ای وزیر راه برای ساماندهی وضعیت‌ هواپیمایی آتا

جزئیات حادثه برای هواپیمای پرواز نجف -مشهد آتا/ضرب الاجل ۲ هفته‌ای وزیر راه برای ساماندهی وضعیت‌ هواپیمایی آتا

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ از مبدا نجف به مقصد مشهد بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد. به گزارش اول فارس ، محمد محمدی بخش جمعه شب در گفت‌و گو با ایرنا در تشریح جزئیات […]

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ از مبدا نجف به مقصد مشهد بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.

به گزارش اول فارس ، محمد محمدی بخش جمعه شب در گفت‌و گو با ایرنا در تشریح جزئیات حادثه برای هواپیمای آتا در نجف در ساعت ۲۰ امشب، گفت: خلبان این هواپیما که بعد از تاکسی وِی قبل از انجام تیک دچار نقص فنی در لاستیک شد، با دریافت اِرورِ تایر از پرواز انصراف داد.

وی اظهار کرد: چرخ‌های جلوی پرواز دچار لرزش شد و تصمیم خلبان بر اساس دستورالعمل‌های پروازی در این شرایط ریجکت (توقف) پرواز روی باند بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تصمیم خلبان بعد از دریافت خطای لاستیک درست بود، افزود: در این عملیات پروازی، خروج از باند رخ نداده است و به مسافران نیز صدمه ای وارد نشد.وی همچنین شایعات مربوط به انفجار و انحراف به سمت باند را تکذیب کرد.


دستور وزیر راه به سازمان هواپیمایی برای ساماندهی وضعیت‌ هواپیمایی آتا در ۲ هفته‌‌

وزیر راه و شهرسازی در دستوری به سازمان هواپیمایی کشوری، با اعلام ضرب الاجل ۲ هفته‌ای، خواستار بررسی فوری وضعیت شرکت هواپیمایی آتا شد.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی دریافت شکایات متعدد اخیر مردمی مبنی بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد وضعیت شرکت هواپیمایی آتا در خدمت‌رسانی به صورت فوری مورد بررسی قرار ‌گیرد.

بر اساس دستور بذرپاش، سازمان هواپیمایی ‌۲ هفته فرصت دارد اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات پروازی آتا را در دستور کار قرار داده و گزارش اقدامات اصلاحی را ارائه کند.

در صورت عدم اعمال اقدامات اصلاحی مدنظر، همه پروازهای این شرکت هواپیمایی تا زمان رفع مشکلات، متوقف خواهد شد.

بنابراین گزارش رعایت حقوق مشتریان باید در صدر اولویت‌های کاری شرکت‌های هواپیمایی باشد و همه مدیران وزارت راه و شهرسازی در راستای راهبرد فناورانه‌ی مردم‌پایه موظف به تکریم هموطنان هستند.

مطالب مرتبط

رها شدن بار مسافران پرواز تهران در فرودگاه بین المللی لارستان/دستور دادستانی به هواپیمایی چابهار

ببینید|فرآیند ساخت هواپیمای « ایلیوشین ایل-۷۶ » در روسیه(+ویدئو)

سفر با هواپیما در ایران تعطیل می شود

نظرات