چاپ کد خبر: 101829
23 دی 1401

جزئیات عجیب کشف اجساد ۲ کودک در رودخانه بلغان لارستان

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان اعلام کرد: ۲ کودک عصر پنجشنبه در رودخانه بلغان در محدوده این شهرستان غرق شدند و جان باختند و یک کودک نیز مفقود شده است.

به گزارش اول فارس ، صالح بیگلری با اعلام این خبر افزود: عصر پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ مردم ناپدید شدن یک کودک و حادثه غرق شدگی ۲ کودک در رودخانه بلغان را به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان لارستان گزارش دادند.

وی اظهار داشت: در پی این گزارش‌های مردمی، تیم های عملیاتی اورژانس کاریان و سایر ارگان های مربوطه به محل حادثه اعزام شدند و یکی از کودکان غرق شده نیز توسط تیم‌های عملیاتی تحویل کارشناسان اورژانس داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان ادامه داد: کودک غرق شده که حدود پنج سال داشت به اورژانس تحویل داده شد فاقد علائم حیاتی بود.

بیگلری اضافه کرد: پیکر کودک دیگر که توسط مردم کشف شده بود نیز به درمانگاه بلغان تحویل داده شد. این کودک جانباخته هم حدود هفت سال داشت.

وی بیان کرد: در واقع مردم به دنبال کودک گم‌شده‌ای از اهالی روستای بلغان بودند که متوجه غرق شدن ۲ کودک دیگر از اتباع خارجی شدند.

بیگلری ادامه داد: یک کودک ایرانی نیز از اهالی این روستا مفقود شده و هنوز پیدا نشده است‌.

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز گفت: پس از اعلام این حادثه، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند، تخلیه آب انجام شده اما به دلیل پیدا نشدن کودک سوم عملیات تجسس هنوز ادامه دارد.

درویشی اضافه کرد: تیم غواص‌ها تا ساعت یک بامداد جمعه در حال جستجو برای یافتن کودک مفقودی بودند و صبح جمعه عملیات جستجو از سر گرفته شد؛ تیم مجهز به سگ تجسس نیز برای یافتن کودک سوم در صحنه حضور دارد.

بلغان مرکز دهستان هرم است و در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شمال شهر لار واقع شده است. لار در فاصله ۳۸۷ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

اشاره 1

فال حافظ امروز ۲۵ دی با تفسیر دقیق و زیبا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار