چاپ کد خبر: 51255
30 فروردین 1400

جزئیات وقوع سه قتل ناموسی در آبادان

فاطمهبرحی e1618831993301

در سال ۹۹ قتل ناموسی جان ۳ زن آبادانی را گرفت.

خبرگزاری رکنا : اولین قتل ناموسی در آبادان در تاریخ ۲۵خرداد رخ داد که مرد جوان آبادانی سر زنش که دخترعمویش هم بود به دلیل خیانت از بیخ برید و خود را به عنوان قاتل ناموسی به پلیس معرفی کرد.این زن که فاطمه ب.. نام داشت در قتل ناموسی جان باخت.

ساعت حدود ۲۲:۳۰ یکشنبه شب ۲۵ خرداد جوان ۲۳ ساله ای با در دست داشتن کاردی خونین با حضور در کلانتری۱۱ولیعصر آبادان اظهار کرد به دلیل  خیانت سر همسر ۱۹ساله اش را ازتنش جدا کرده و در منطقه بهار ۵۶ در کنار رودخانه بهمنشیر رها کرده است.

دومین قتل در فردای همان روز در منطقه بهار رخ داد.

زن متاهلی، که توسط پلیس آبادان در وضعیتی بسیار نامناسب با یک پسر جوان دستگیر شده بود توسط برادرش به طرز فجیعی به قتل رسید.

درتاریخ ۲۶ زن جوان که در حال رفتن به خانه اش در خیابان بهار ۹ آبادان بود توسط برادرش بطور بی رحمانه مورد سلاخی قرار گرفت و به قتل رسید.

قربانی جنایت ناموسی قبل از قتل در زندان بود

این زن متاهل روز ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹همراه پسر جوانی و به دلیل خیانت به شوهرش در خانه شان دستگیر شد و ۲ ماه بعد از این ماجرا از زندان آزاد شد و برادرش به طرز فجیعی خواهرش را در نزدیکی خانه اش با ضربات چاقو به قتل رساند و صحنه جرم گریخت که چندروز بعد قاتل توسط پلیس آبادان دستگیر شد.

قتل سوم ناموسی در آبادان

مرد جوان در اقدامی هولناک با شلیک گلوله به سر خواهرش در برابر چشمان خواهرزاده اش در آبادان دست به قتل زد و گریخت.

ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه دوشنبه ۳ آذر سال ۹۹صدای شلیک گلوله در منطقه ذوالفقاری آبادان به گوش رسید .

در بررسی ها مشخص شد که زن ۳۰ ساله ای داخل یک خودرو از ناحیه سر هدف گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته است.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که زن جوان همراه فرزند ۱۲ ساله اش داخل خودرو بوده که برادرش در یک لحظه با اسلحه شکاری اقدام به  تیراندازی  به سمت سر خواهرش در جلوی چشمان خواهرزاده اش می کند و پس از قتل به سرعت پا به فرار گذاشته است.

تجسس ها در گام بعدی مشخص شد که زن جوان که مطلقه است به صیغه یک مرد عراقی در آمده که همین موضوع باعث ناراحتی برادرش شده بو برادر جوان داخل خودرو با خواهرش در حال صحبت بوده که در یک لحظه با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به سمت خواهرش کرده واورا به قتل میرساند.

 این متهم نیز توسط پلیس دستگیرشد. در تحقیقات صورت گرفته توسط خبرنگار رکنا مشخص شد خانواده های زنانی که تحت موارد ناموسی به قتل رسیده اند از به قتل رسیدن دخترانشان هیچگونه اعتراض و شکایتی ندارند .  گفتنی است این ۳ قاتل به دلیل جنبه عمومی جرم می بایست چند سال را پشت میله های زندان بمانند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار