چاپ      کد خبر: 47865
24 اسفند 1399

جزئیات کشف ۴ خودرو سواری سرقتی در ” خرامه و مرودشت “

فرمانده انتظامی “خرامه” از کشف ۲ دستگاه سواری مسروقه دارای سابقه سرقت از شیراز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “زمان‌اله کریمی” این خبر افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به ۲ دستگاه سواری ال ۹۰ و پراید که به صورت بلاصاحب در کنار خیابان پارک بود مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از استعلام از مرکز پیام، متوجه شدند که خودروها دارای سابقه سرقت از شهر شیراز می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان “خرامه” با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد، از شهروندان خواست توصیه‌های پلیسی و اقدامات پیشگیرانه از سرقت را مدنظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی  در “مرودشت”

همچنین فرمانده انتظامی “مرودشت” از کشف ۲ دستگاه پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در تشریح این خبر عنوان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی “سیوند” حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به ۲ دستگاه سواری پراید که در حوالی یکی از روستاهای این شهرستان حاشیه جاده پارک شده بود مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام ماموران از سامانه پلیس مشخص شد این ۲ خودرو سابقه سرقت از شیراز دارد که طی هماهنگی‌ به عمل آمده هر دو سواری به پارکینگ منتقل شد و اقدامات قانونی برای تحویل آن به مالباختگان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مرودشت با تاکید بر اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و … از سرقت رفتن وسیله نقلیه خود پیشگیری کنند و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار