جلوگیری از بیکاری ۷۰۰ نفر در یک مجتمع دامی با ورود بازرسی استان فارس

جلوگیری از بیکاری ۷۰۰ نفر در یک مجتمع دامی با ورود بازرسی استان فارس

با رفع مشکلات پیش روی مجتمع دامی دوقلات شهرستان فیروزآباد از تعطیلی این واحد تولیدی با اشتغالزایی 700 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم جلوگیری شد.

به گزارش اول فارس به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، کاظم اکرمی بازرس کل استان فارس در این رابطه به شکایت مدیرعامل مجتمع دامی دوقلات شهرستان فیروزآباد با حضور در بازرسی استان و طرح موضوعاتی از جمله توقف حفر کانال و لوله گذاری برای گازرسانی علیرغم پیشرفت حدود ۷٠ درصدی اشاره کرد و گفت: بازرسی استان فارس با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به طرح موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی اقدام کردند.
وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شد که شرکت گاز استان دو سال قبل نسبت به حفر کانال و لوله گذاری برای گازرسانی به مجتمع دامی دوقلات شهرستان فیروزآباد فارس اقدام نموده؛ اما در حالیکه کلیه اقلام مورد نیاز جهت شبکه گذاری اعم از لوله گاز و تجهیزات موردنیاز کار در مجموعه دامداری موجود بوده، ادامه کار متوقف شده است.
بازرس کل استان فارس بیان کرد: توقف لوله گذاری گاز موجبات تخریب آسفالت، اختلال در رفت وآمد، احتمال خطرات جانی و مالی برای عابرین را افزایش داده و حتی مانع فعالیت مناسب دامداران و خرید علوفه و حمل آن به انبار شده بود.
اکرمی با اشاره به مکاتبات انجام شده با شرکت گاز استان فارس تاکید کرد: در نهایت با ورود و پیگیری بازرسی استان و سایر دستگاه‌های ذیربط مشکل مربوط به این مجتمع دامی مرتفع گردید.

مطالب مرتبط

با ورود سازمان بازرسی: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز معوقات رانندگان را پرداخت کرد

تخلف دو مدیرکل در حادثه خونین یاسوج محرز و برای آنها تشکیل پرونده شده است

دفتر ربیعی: بازرسی دفاتر مقام‌های دولتی کذب است

نظرات