چاپ کد خبر: 146165
24 خرداد 1403

جلوی پرواز مسافر پولدار به آلمان در فرودگاه شیراز گرفته شد

مسافری که قصد داشت ارز از کشور خارج کند، از پرواز جا ماند.

جلوی پرواز مسافر پولدار به آلمان در فرودگاه شیراز گرفته شد
به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف سه هزار دلار و ۹ هزار و ۹۰۰ یورو از یک مسافر به مقصد آلمان در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات شاکی پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط ارزهای کشف ‌شده، متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارزهای کشف شده، محکوم کرد.
سالاری گفت: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

بیشتر بخوانید:

عوارض بلندمدت بوتاکس برای سلامتی که باید بدانید

گفتنی است به استناد بند «ت» ماده ۱۸ قانون، خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارزها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

الیاس پنجشنبه , ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۱

شرم اوره اینقد پول ملی بی ارزشه که این میزان پول تو جیبی محسوب میشه کار مملکت از این حرفها گذشته جلوگیری از خروج این میزان ارز هیچ تاثیری در اقتصاد کشور نداره

آخرین اخبار