جنجال ازدواج صاحبخانه ۵۴ ساله به جای اجاره با پسر ۱۴ ساله مستاجرش !

جنجال ازدواج صاحبخانه ۵۴ ساله به جای اجاره با پسر ۱۴ ساله مستاجرش !

در چند روز اخیر ازدواج عجیب زنی میانسال مصری با پسر ۱۴ ساله مستاجر خود، به جای دریافت طلب و اجاره بهای عقب افتاده، سوژه رسانه‌ها شد و جنجال به پا کرد. صاحبخانه ۵۴ ساله به جای گرفتن اجاره با پسر ۱۴ ساله مستاجرش ازدواج کرد! زنی ۵۴ ساله هوسباز اهل کشور مصر خود از […]

در چند روز اخیر ازدواج عجیب زنی میانسال مصری با پسر ۱۴ ساله مستاجر خود، به جای دریافت طلب و اجاره بهای عقب افتاده، سوژه رسانه‌ها شد و جنجال به پا کرد.

اجاره

صاحبخانه ۵۴ ساله به جای گرفتن اجاره با پسر ۱۴ ساله مستاجرش ازدواج کرد!

زنی ۵۴ ساله هوسباز اهل کشور مصر خود از خیر دو ماه اجاره بهای خانه خود به شرط اینکه پسر ۱۴ ساله مستاجرش به عقد او دربیاید و همسرش شود، گذشت.

این زن میانسال زمانی که فهمید مستاجرش توان پرداخت اجاره را ندارد، او را تحت فشار قرار داد و گفت یا امروز تمام ۴۰ هزار جنبه بدهی خود را پرداخت می‌کنید و یا پسر شما با من ازدواج می‌کند و من از بدهی شما می‌گذرم.
پیرزن ۷۷ ساله با خودش ازدواج کرد!
پس از کشمکش فراوان پدر پسر بچه با ازدواج آن‌ها موافقت کرد تا از شر بدهی هم خلاص شود. اما زن میانسال بیشتر از اینکه شبیه به همسر پسر ۱۴ ساله باشد، شبیه مادری بود که فرزندآزاری می‌کند.

در نهایت پس از مدت کوتاهی کار آن‌ها به دادگاه کشید و خانواده پسر از زن میانسال شکایت کردند. در مقابل، زن نیز آن‌ها را به حمله و تعدی متهم کرد که پرونده برای بررسی بیشتر نزد دادستانی مصر است.

یک زن طی ۹ سال ۵۴ مرتبه ازدواج کرد + عکس

تست روانشناسی شگفت انگیز برای سنجش میزان صبر و طاقت شما

مطالب مرتبط
برچسب‌ها:

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نظرات

  • ممداقا

    تاریخ : ۲۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    عجب صبری خدا دارد