چاپ کد خبر: 86213
21 خرداد 1401

جنجال حمید سپیدنام در بیمارستان سعدی شیراز چگونه بالا گرفت؟+تصاویر

واکنش ۲۰:۳۰ به ماجرای جنجالی پذیرش نشدن واینر فضای مجازی در بیمارستان سعدی شیراز را مشاهده می کنید.

انتشار ویدئوهایی از حمید سپیدنام معروف مستر تیستر در بیمارستانی در شیراز با واکنش کادر درمان این بیمارستان مواجه شد. مستر تیستر در ویدئو می‌گوید سکته کرده و او را در بیمارستان‌های شیراز بستری نمی‌کنند.

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی، در خصوص فردی که مدعی است به دلیل اضافه وزن، برای انجام سی‌تی‌اسکن در مراکز درمانی شیراز پذیرش نشده است، دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادعای مذکور را بررسی کرد.

در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد بیمار به دلیل علائم بالینی که در ویدئو نیز قابل مشاهده است،‌ نیاز به بستری و ویزیت توسط پزشک برای دریافت خدمات درمانی داشته که متاسفانه از این امر خودداری کرده است.

بدیهی است مطابق راهنماهای بالینی، انجام تمامی اعمال  تشخیصی و درمانی، به عهده پزشک و تیم درمان  است که در خصوص  بیمار مذکور نیز کادر درمان فرد را به طی این فرآیند دعوت کرده، اما همکاری لازم در این زمینه از سوی وی صورت نگرفته است.

با وجود تریاژ بیمار در بیمارستان نمازی و ارائه توضیحات کامل توسط سوپروایزر بیمارستان و تلاش برای ارائه خدمات درمانی لازم، بیمار از بستری و طی فرایند درمانی خودداری و مرکز درمانی را ترک کرده است. بیمارستان های نمازی و شهید دکتر فقیهی شیراز از مجموعه بیمارستان های دولتی بوده و ادعای مربوط به دریافت وجه برای ارایه خدمات بستری در بخش اورژانس این بیمارستان ها صحت ندارد.

پایش آمارهای شبانه روز گذشته در بیمارستان نمازی شیراز  نیز حاکی از آن است که  در آن تاریخ۲۶۶ بیمار به تریاژ بیمارستان نمازی مراجعه کرده و در این بازه زمانی ۱۸۵ مورد سی تی اسکن برای بیماران بخش های مختلف بیمارستان انجام شده است. همچنین در بیمارستان شهید دکتر فقیهی نیز با خدمت رسانی به بالغ بر۱۵۰ مورد مراجعه طی همین تاریخ، یکصد مورد سی تی اسکن  برای مراجعان انجام شده است.

حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر چند شب پیش با انتشار ویدئویی از خودش مدعی شد که با وجود علائم سکته در او و داشتن نسخه پزشک برای انجام سی تی اسکن چند بیمارستان در شیراز تنها به دلیل وزن بالا از پذیرش وی در بیمارستان و انجام سی تی اسکن امتناع کرده‌اند.

حمید سپیدنام متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۶ در شهر منچستر انگلستان می باشد و مالک برند مستر تیستر و مدیر عامل شرکت کاسپید در لندن است.تا سن ۵ سالگی در این شهر گذرانده است و بعدها بنا به دلایلی به ایران آمد و در مشهد ساکن شد.

پدرش در انگلستان دکترای خودش را در رشته الکترونیک دریافت کرد که بعد‌ها همین دانش خود را به ایران آورد و به تدریس در دانشگاه‌های ایران مشغول شد که در حال حاضر هم به این شغل مشغول است.

مستر تیستر شخصی است که هر روز به رستوران های مختلف در شهرهای مختلف سفر می کند و غذاهای رستوران را تست کرده و سپس راجع کیفیت غذا، محیط رستوران، برخورد مدیریت و پرسنل و … مطالبی را می نویسد که در رسانه های مختلف و سایت های اجتماعی منتشر می گردد.

روزی که ما با مستر تیستر همراه شدیم، ابتدا به رستوران طهران در اصفهان رفتیم، چند ساعتی از غذاهای مختلف همراه مستر تست کردیم. شخصی هم به عنوان عکاس همراه حمید سپیدنام بود که از زوایای مختلف مرتباً عکس می گرفت و همین امر باعث جلب توجه می شد، بعد از رستوران هم به تریای پرنده آبی رفتیم و تا ساعت ۲ نیمه شب آن جا بودیم و همراه آقای خوش خوراک تست می کردیم!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امیر یکشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۲

حاج حسین عبدالباقی فرار کرد،حاشیه سازی میکنن تا فراموش بشه.عبدالباقی …. نمیکنم،،۰۹۳۰۴۱۸—-

محمد شنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

سلام
نمی دونم چرا بعضی از دوستان درست قضاون نمی کنن
وقتی حداکثر وزن تحمل یک ترازو مثلا ۱۰ کیلو باشه چه نتیجه ای میتوانید بگیرید شاید اتفاقی برای ترازو نیفته ولی مشکل هم حل نشده و وزن دقیق را بدست نمیشه آورد
این آقای اگر سکته کرده بیخود خودش بلند شده و اومده
یک زنگ به اورژانس که الحق ما تا حالا بدی ندیدیم هر زمان احتیاج داشتیم ظرف مدت حداکثر ۲۰ دقیقه اومده
چند تا حسن داره
یک . احتمال شدت بیماری شاید به صفر برسه
دو .. میونن کدام بیمارستان ببرن
سه . بیمار اورژانش را بیمارستان نمی تونه قبول نکنه
پس هم اشتباه کرده شخصا مراجعه کرده سکته بچه بازی نیست مراقبت ویژه میخواد
و هم بیخود فیلم گرفته و کادر بیمارستان توهین کرده
بنظر من نه تنها نباید توسط مردم تشویق بشن بلکه باید جلوی این همه بی قانونی را بگیرن

ف شنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

حقیقته بیمارستانها رسیدگئ نمیکنند

ناشناس شنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

حقیقته بیمارستانها رسیدگئ نمیکنند

ابر میر شنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۷

والله حقیقته چرارسانه های ماازمردم حمایت نمیکنن .. بهشون وقتی رسانه به ضررملتش کارکنه حقایق نگه اوناهم میگن پس هرکاری دلمون خاست میکنیم

زهرا شنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۲۵

به خدا حقیقته تا بخوان آدم پذیرش کنند باید از هفت خوان رد ت کنند،ایراد بنی اسرائیلی میگیرند،همین مسئولین اگه به عنوان ناشناس مراجعه کنند از درد دل مردم با خبر میشوند

آخرین اخبار