جنجال واکسن زدن کیانوش جهانپور بدون سوزن +عکس

جنجال واکسن زدن کیانوش جهانپور بدون سوزن +عکس

خراسان: تصویری از واکسن زدن مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت منتشر شد که برخی مدعی شدند این تزریق ساختگی و با سرنگ بدون سوزن بوده. البته جهانپور برای روشن شدن ماجرا ویدئویی منتشر کرد که در آن مشخص می شود که به دلیل هم رنگ بودن نیدل (سوزن) با سرنگ در عکس های منتشر شده […]

خراسان: تصویری از واکسن زدن مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت منتشر شد که برخی مدعی شدند این تزریق ساختگی و با سرنگ بدون سوزن بوده.

البته جهانپور برای روشن شدن ماجرا ویدئویی منتشر کرد که در آن مشخص می شود که به دلیل هم رنگ بودن نیدل (سوزن) با سرنگ در عکس های منتشر شده این خطای دید ایجاد شده است.

با این حال کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «اصلا این چه کاریه که همه می خوان عکس واکسن زدنشون رو منتشر کنن.»

کاربر دیگری نوشت: «با وجود این که رفتارهای ایشون رو دون شأن یک پزشک می دونم ولی به رسم مسلمانی باید گفت این عکس خطای دیده و به ایشان بی خود اتهام زده شده بود .»

مطالب مرتبط

ساخت واکسن خوراکی برای جلوگیری از عفونت ادراری مکرر با طعم آناناس

۶ باور اشتباه درباره واکسن آنفلوانزا

این واکسن را بزنید تا هرگز معتاد نشوید

نظرات

  • محمدرضا

    تاریخ : ۲۱ - مرداد - ۱۴۰۰

    رفتار متناقض ایشان قابل پیگرد است.


  • مرتضی

    تاریخ : ۱۹ - مرداد - ۱۴۰۰

    بسیار جای تأسف هست که عزیزانی که میدانند این یک سناریو از پیش تعیین شده است و همچنان بر دروغ های خود پا فشاری می کنند ، نیدل آبی رنگ در دست چپ فرد تزریق کننده هست و سرنگ در دست راست فرد ، هیچ نیدل و یا همان سوزنی هم ، هم رنگ سرنگ تولید نشده که اینقد واضح و شفاف باشه که قابل تشخیص نباشه . واکسن های خارجی دامی بزرگ برای سلامتی مردم است اینها خودشون میدونن چه خبره و واکسن نمیزنند. امیدوارم کامنتی که میزارم درج بشه در سایت


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۹ - مرداد - ۱۴۰۰

    برادرهای عزیز مردم کورکه نیستن مشخص این بشر داره فیلم بازی میکنه