چاپ کد خبر: 135776
10 اسفند 1402

حادثه مرگبار در آزاد راه شیراز-اصفهان که گفتند «کامیون ممنوع» است

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آباده گفت: برخورد یک دستگاه تریلر با یک خودرو سمند در آزادراه شاهچراغ(ع) ۲ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت.


به گزارش اول فارس ، علی سعادتمند در خصوص این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۲:۱۰پنجشنبه ۱۰اسفند ماه ، گزارش اورژانس مبنی بر برخورد تریلر و سمند در کیلومتر ۱۲۵ آزادراه حضرت شاهچراغ (ع) (شیراز-اصفهان) دریافت گردید.

وی افزود: بلافاصله ۴ تن از نجاتگران تیم تخصصی نجات پایگاه بین شهری شورجستان با خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سعادتمند تاکید کرد: نجاتگران ارزیابی ،ایمن سازی صحنه وکنترل ترافیک،رهاسازی مصدومین و فوتی ها را انجام داده و پس از انجام کمک های اولیه ، مصدومین توسط اورژانس ایزدخواست و شورجستان به مرکز درمانی منتقل و ۲ جان باخته به عوامل انتظامی تحویل داده شدند.

به گزارش اول فارس، ورود تریلی ها، کامیون ها و خودروهای سنگین به این آزادراه به رغم ممنوعیت تردد از معضلات کنونی آزاد راه شیراز اصفهان است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس نیز در آذرماه ۱۴۰۲ در بازدید از آزاد راه شیراز اصفهان بر تکمیل نواقص این آزادراه تاکید کرد.

جواد قناعتی سوم آذر در بازدید از اتوبان شیراز اصفهان ورود تریلی ها، کامیون ها و خودروهای سنگین به این آزادراه به رغم ممنوعیت تردد را از معضلات کنونی آزاد راه شیراز اصفهان دانست و گفت: تردد دراز مدت این خودرها به مسیر آزادراه آسیب وارد می کند که باید با استقرار پلیس راه کنترل شود.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار