حامیان دکتر پزشکیان در مورد استاندار جدید فارس چه می گویند؟

حامیان دکتر پزشکیان در مورد استاندار جدید فارس چه می گویند؟

این روزها با رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای پیشنهادی دکتر پزشکیان بنظر میرسد موضوع تعین استاندار جدید فارس داغتر از روزهای گذشته شده است.

به گزارش اول فارس ، با پیروزی قاطع دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری که با حمایت گسترده و همه جانبه اصلاح طلبان صورت گرفت ، پیش بینی می شد تغییرات وسیعی در حوزه های مدیریت های وزارت خانه و سازمان ها و شرکت های دولتی  روی دهد ، امری که حداقل در سطح وزرای کابینه تحت عنوان سیاست « وفاق ملی » بوقوع نپیوست و رئیس جمهور مصلحت را بر استفاده از نیروهای منتسب به جریانهای سیاسی مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح طلب دانست و البته با همین سیاست توانست بر جریان های تندرو مخالف خود در مجلس فائق آید.

این روزها موضوع انتخاب استاندار جدید فارس  یکی از موضوعات داغ در فضای سیاسی  فارس است

در این رابطه سید عبدالرزاق موسوی رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی دکتر پزشکیان در استان فارس با اعلام اینکه این ستاد تلاش دارد برای استانداری فارس گزینه هایی را معرفی نماید گفت: با در نظر گرفتن شاخص های متناسب با جایگاه استان ، افرادی برای تصدی استانداری فارس پیشنهاد و کاندیداهای خود را معرفی می کنیم.

2

وی با تاکید بر اینکه دولت دکتر پزشکیان با شعار وفاق ملی بر سر کار آمد و سعی می کنیم افرادی را برای تصدی استانداری فارس معرفی کنیم که مورد وفاق بیشتری باشند ولی باید فضا را برای مشارکت آنهایی که دولت و شعارهایش را قبول کرده اند فراهم کنیم .

استان فارس برای خودش یک کشور است

رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی دکتر پزشکیان در استان فارس افرود: یکی از مشکلات ما که البته یک فرصت نیز هست  جوان هستند که استاندار آینده و مدیران کل سازمان ها و ادارات فارس حداقل از بین جوانان شایسته ، پاکدست و عدالت خواه و متخصص در سطح یک معاونت هم که شده  استفاده نمایند و در این مساله باید از شعار دادن عبور کنیم.

دکتر موسوی گفت: استان فارس برای خودش یک کشور است و همانگونه که رئیس جمهور اعلام کردند باید شاخص های علمی قابل دفاع تعیین کنیم و مدیریت استان فارس باید قطعا متناسب با شرایط ویژه استان پهناور و متنوع فارس باشد، هر چند تاکید می کنم که علاوه بر  شخص استاندار ، معاونین و همه مدیران ستادی استانداری نقش مهمی در امور دارند.

رئیس ستاد امید دکتر پزشکیان در استان فارس: برای استانداری فارس گزینه داریم

در این ارتباط مسعود رضایی رئیس ستاد امید دکتر پزشکیان در استان فارس  نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ستاد مردمی امید هم ماهیتا” و هم بصورت شکلی برگرفته از تفکر مردم و یادآور امیدی است که جامعه از روند اصلاحات دارند ، پس این ستاد نمی تواند بدون گزینه مناسب برای استانداری فارس باشد و بالقوه گزینه هایی را بر اساس  صلاحیتهای علمی،کارشناسی ،اخلاقی و داشتن هنر مدیریتی بررسی و سنجش کرده و در فرصت مناسب معرفی می نماید.

رضایی

فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب کارگزاران سازندگی استان فارس در پاسخ به احتمال  وفاق و همگرایی بین جناحی در انتخاب مدیران و استاندار جدید فارس گفت:  وفاق و همراهی در پیشبرد امور قطعا” مورد نظر و مطلوب است اما وفاق به معنای  تعاونی عمل کردن خیر ، زیرا به موجب قانون هر تشکل یا جناح  فکر مسوول پاسخگویی تفکر ارائه شده ی خود است لذا این موضوع نمی تواند بصورت شرکتی باشد ، در نهایت مردم باید بتوانند تفاوتها را ببینند تا در تصمیم گیریهای بعد دچار مشکل نشوند و عملکرد هر جناح فکری در جامعه مشخص باشد اما هر فرد جناح مسوول باید با دیگر تفکرات هم اندیشی کند که خطای عملی نداشته باشد و به نوعی عملش نقد شودکه در چنین حالتی احتمال خطا و فساد بسیار کمتر است.

مردم دیگرطاقت دیدن چنین افرادی را ندارند

نماینده مردم شیراز در دوره دهم مجلس شورای در مورد هماهنگی بین ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس در بحث انتخاب استاندار جدید تاکید کرد از آنجایی که همه ی ستادهای حامی دکتر پزشکیان درهدف که منویات رئیس جمهور مشترک هستند کمتر تفاوتی دیده می شود و در ویژگی گزینه ها توافق دارند لذا ناخواسته یک هماهنگی بین ستادهای مختلف وجود دارد ، البته نشستهایی هم داشته ایم و روی مصداقها صحبتهایی شده ولی به صورت رسمی و مکتوبی اقدامی نشده است.

مسعود رضایی تاکید کرد شخصا معتقد و موافق با به بکارگیری و انتخاب افرادی که به هرجایی چنگ می زنند تا منصبی بگیرند نیستم چون چنین افراد فرصت طلبی جز منشاء فساد چیز دیگری نیستند ، و از گذشته تاکنون دیده شده و همچنین  جناحهای فکری باید مراقبت کنند که تکرار مکررات نشود و با شناخت کامل تصمیم بگیرندچون مردم دیگرطاقت دیدن چنین افرادی را ندارند و  این آمادگی هست که با هرگروهی که شفافیت در سخن و عدالت در عمل و صداقت در کردار دارند همراهی کنیم.

عبدالرضا قاسمپور jpg

عبدالرضا قاسمپور رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان فارس نیز در این ارتباط چنین گفت: درصدد هستیم با هماهنگی سایر ستاد ها و فعالین سیاسی حامی دکتر پزشکیان در استان و بهره گیری  ازبزرگان استان و افراد صاحب نظر T نخبگان و جوانان گزینه های برای استانداری فارس تعیین و معرفی کنیم.

وی افزود رئیس جمهور با معرفی کابینه وفاق تلاش دارد نشان دهد مسیر وفاق و آشتی و ملی بهترین مسیر برای توسعه کشور است و رفع مشکلات و معضلات با وفاق ملی اولویت اول رئیس جمهور است وهمواره بر تقویت همدلی و انسجام برای آینده کشور تاکید دارند. بدیهی است بکارگیری نیروهای خبر] متخصص ، نخبه و آزاده را برای برون رفت از وضعیت فعلی و حرکت در مسیر رشد ، توسعه و رفاه را مد نظر دارند لذا ما هم تاکید داریم از نیروهای جوان ، نخبه و متدین و معتقد وهمراه بهادکترین انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان بعنوان استاندار آینده فارس استفاده شود.

معاون اسبق استاندار فارس در دولت دوازدهم تاکید کرد : استان فارس استان پرظرفیتی در حوزه صنعت ، معدن ،کشاورزی و گردشگری است و علی الخصوص از چهره های علمی، نخبه و تحصیلکرده و سرمایه انسانی فراوانی بهره مند است و لازم است با انتصاب نیروهای شایسته ، خوش فکر و توانمند و با وحدت ، آرامش و همدلی استان که لازمه توسعه است وبهره گیری از ظرفیت جوانان ، استان فارس به جایگاه خودش در کشور ودنیا دست یابد لذا حتما باید از فرصت پیش آمده در دوبت وفاق ملی دکتر پزشکیان برای توسعه بیشتر استان استفاده گردد.

قاسمپور تاکید کرد ضمن بیان مطالبات قانونی مردم  و طرح انتقادات دلسوزانه حمایت کامل خود را از دولت چهاردهم ادامه دهیم و امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به وفاق ،همدلی و همبستگی دارد .

شما هم نظر دهید

مطالب مرتبط

ستاد دانشگاهیان دکتر پزشکیان شاخص های تعیین استاندار جدید فارس را اعلام کرد

استاندار جدید فارس اصلاح طلب است یا اصولگرا ؟

شرایط « ستاد ثمر » برای انتخاب استاندار جدید فارس اعلام شد

نظرات