چاپ       کد خبر: 120339
16 شهریور 1402

حرف های مدیرعامل اسنپ و دیگر شرکاء برای رانندگان و خوانندگان

یکشنبه ۸ مرداد، گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۱ منتشر شد. در این گزارش جامع عملکرد تمام شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه اسنپ شامل اسنپ‌‌خودرو، اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود، سوپرمارکت اسنپ‌، اسنپ‌پی، اسنپ‌تریپ و اسنپ‌دکتر در سال گذشته ارائه شده است.

در بخش سخنی با خوانندگان درباره‌ی گزارش عملکرد ۱۴۰۱ گروه اسنپ آمده است: «این گزارش روایت یک سال تلاش برای پاسخگویی به تقاضای کاربران و انعکاسی از تعهد ما به شفافیت در انتشار داده‌ها در اکوسیستم استارتاپی ایران است. به این امید که تکمیل‌کننده‌ی بخشی از تصویر پازل اکوسیستم فناوری ایران باشد و مبنای تحلیل‌های خُرد و کلان کارشناسان این حوزه قرار بگیرد؛ پازلی از جایگاه اسنپ در اقتصاد دیجیتال و بازارهای مختلف تا الگوی مصرف بیش از ۶۰ میلیون کاربر سوپراپ در ۲۷۸ شهر بزرگ و کوچک.»

گزارش سال ۱۴۰۱ گروه اسنپ با بخش منابع انسانی شروع می‌شود. خانواده‌ی اسنپ در پاییز ۱۴۰۱، رضا فیض‌آزاد، یکی از همکاران مجموعه، را در حادثه‌ای به غایت تلخ از دست داد. هرچند این شرکت سال دشواری را در حوزه‌ی منابع انسانی پشت سر گذاشت، اما سعی کرد با انجام اقداماتی نام و یاد همکار از دست رفته را زنده نگه دارد.

اسنپ متعهد شد که خانواده‌ی رضا فیض‌آزاد را تا همیشه از اعضای خانواده‌ی خود بداند و از آن‌ها حمایت مادی و معنوی کند. همچنین برای روشن‌ماندن نام و یاد رضا که از عاشقان کتاب و کتابخوانی بود، با کمک اسنپی‌ها، کتاب‌های مورد علاقه‌ی او به صورت کتاب صوتی درآمد و به دست همکارانش رسید. به نام و به یاد این همکار که عاشق آموزش و کودکان بود؛ اسنپ در حال ساخت مدرسه‌ای در شهر خوی است. همچنین در این مسیر، محل ساختمان مرکزی اسنپ تغییر کرد و بیشینه کردن ملاحظات و اقدامات ایمنی و ایجاد واحد HSE در اولویت کار منابع انسانی قرار گرفت.

در این سال سخت تعداد کل کارمندان شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه اسنپ به ۶ هزار و ۵۶۱ نفر رسید که نسبت به سال گذشته ۱۴درصد رشد کرده است.

اسنپ

اسنپ محصولی برای تمام نیازها

ایاد القصار، هم‌بنیانگذار آلمانی گروه اسنپ، درباره‌ی محصولی که این سال‌ها توسعه داده‌اند، می‌گوید:

اسنپ = راننده +مسافر+سفر

«امــروز گروه اســنپ، بزرگترین ســوپراپ خاورمیانه اســت و خانواده‌ی ۶ هزار و ۵۶۱ نفری گروه اسنپ دست به دست هم دادند و با همراهی میلیون‌ها راننده، موتور‌سوار، پزشک، هتل‌دار، فروشنده، صاحب رستوران، سوپرمارکت و داروخانه تلاش کردند تا در هر شرایطی بهترین خدمات آنلاین ممکن را به مردم ایران ارائه دهند. سوپراپ اسنپ پس از گذشت چهار سال، به یک اکوسیستم کوچکتر در دل اکوسیستم فناوری ایران تبدیل شده است. در سال ۱۴۰۱، سوپراپ اسنپ ۶۲ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۷۱ کاربر داشته که ۱۹.۶درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده است. این کاربران ۴ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۸۸۳ مرتبه سوپراپلیکیشن اسنپ را در سال گذشته باز کرده‌اند.»

همانطور که می‌توان حدس زد اسنپ خودرو، غذا، سوپرمارکت و پزشک و مشاور پرکاربردترین سرویس‌ها در سوپراپ بودند.


اسنپ‌خودرو با بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار

اسنپ+راننده اسنپ+مسافر اسنپ

محمود فوز، دیگر هم‌بنیانگذار آلمانی گروه اسنپ، با تاکید بر اینکه سرویس تاکسی اسنپ به بخش جدایی‌ناپذیر سیستم حمل‌و‌نقل در ایران تبدیل شده، می‌گوید:

«اسنپ پس از ۹ سال فعالیت، به پشتوانه‌ی اعتماد و همراهی کاربرانش در ۲۷۸ شهر فعال است و همچنان بیش از ۹۰درصد از سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی را در اختیار دارد. اسنپ در ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، رکورد روزانه‌ی ۴ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۱۲ سفر و رکورد ماهانه‌ی ۱۰۵ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۷۳۸ سفر را در بهمن ماه ثبت کرد. همچنین در مجموع یک میلیارد و ۹۵ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۵۰ سفر اسنپی در ۱۴۰۱ انجام شد.»

در سال ۱۴۰۱، اسنپ بیش از ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار کاربر راننده داشت که ۹۷ درصد آن‌ها مرد و ۳ درصد زن بودند.

همچنین از ابتدای فعالیت اسنپ تا پایان سال ۱۴۰۱، بیش از سه میلیارد و ۵۴۴ سفر در اسنپ انجام شده است.

سفر با اسنپ


محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، با اشاره به لزوم شفافیت در ارائه داده می‌گوید:

«ما از ابتدای فعالیت اسنپ، متفاوت از دیگر بازیگران این حوزه، تعداد سفرهای روزانه خود را شفاف ارائه کرده‌ایم. با در اختیار داشتن تعداد سفرها و میانگین قیمت در تاکسی‌های اینترنتی -که تقریبا یکسان است- می‌توان به سهم بازار بازیگران این حوزه رسید. هرچند به دلیل غیر بورسی بودن اسنپ، اطلاعات مالی خود را به‌صورت عمومی اعلام نکرده‌ایم، ولی همانطور که اشاره شد با در اختیار داشتن تعداد سفر و میانگین قیمت به درآمد شرکت‌ها نیز می‌توان رسید. از سوی دیگر میزان پیمایش کاربران راننده برای دریافت یارانه سوختی آن‌ها در اختیار وزارت نفت قرار می‌گیرد و این اطلاعات می‌تواند به عنوان مرجعی در این زمینه مورد استناد قرار بگیرد. همچنین اسنپ جزئیات بیشتری از درآمد خود را در اختیار سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارگان‌های زیرمجموعه وزارت صمت قرار داده است.»

مدیرعامل اسنپ همچنین درباره‌ی اطلاعات مالی این شرکت می‌گوید:

«اطلاعات مالی هر بازیگر مبنای مهمی برای محاسبه‌ی سهم از ارزش بازار (Market Value) است و داده‌های غیرمالی به‌ویژه تعداد سفر مبنای محاسبه‌ی سهم بازار (Market Share) را مشخص می‌کند. در واقع اطلاعات مالی تکمیل‌کننده اطلاعات غیرمالی برای محاسبه‌ی سهم بازار است.»

امنیت و سرعت در جابه‌جایی بار

در سال ۱۴۰۱، بیش از ۵۶ میلیون سفر در ناوگان اسنپ‌باکس انجام شد که شامل ارسال بیش از ۵۵ میلیون بسته در کشور است. رشد رکورد سالانه‌ی سفرهای سرویس باکس نسبت به سال قبل ۲۶درصد بود و رکورد روزانه‌ی سفر در اسنپ‌باکس در ۲۱ اسفند با ۳۳۳ هزار سفر در یک روز شکسته شد.

تجربه‌ی آسان سفارش غذا

اسنپ‌فود با ۵ میلیون کاربر در سال گذشته، سرویس‌های لبنیات، پت‌شاپ، عطاری، داروخانه و گل را به خدمات خود اضافه کرد. محبوب‌ترین سرویس اسنپ‌فود نانوایی با ۴.۴ امتیاز بود و در مجموع ناوگان اسنپ‌فود ۶۳ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۹۰ کیلومتر را در سال گذشته برای رساندن خدمات به کاربران خود طی کرد.

سبد خرید فوری و ارزان در سوپرمارکت

سال ۱۴۰۱، برای سوپرمارکت اسنپ با دو بخش «تحویل فوری» برای خرید از سوپرمارکت‌های محلی و زنجیره‌ای و همچنین «تخفیف بیشتر» برای خرید از فروشگاه‌های هایپر، پر از رشد و پیشرفت بود. سال گذشته، ۱۵۱ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۸۸۴ کالا در سوپرمارکت اسنپ فروخته شد. علاوه بر این، تامین‌کنندگان سوپرمارکت ۴۲ درصد و کاربران این سرویس ۵۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد داشتند.

الان بخر، بعدا پرداخت کن

سرویس اعتباری اسنپ‌پی در حال حاضر به دو شکل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد: سرویس اعتبار ماهانه و سرویس اعتبار اقساطی. با استفاده از اعتبار ماهانه کاربران می‌توانند از محصولات و خدمات مختلف گروه اسنپ از جمله درخواست خودرو، سفارش غذا، خرید سوپرمارکتی و … استفاده کنند و هزینه‌ی‌ آن را آخر ماه بپردازند. سرویس اعتباری اسنپ‌پی تاکنون در اختیار بیش از ۱۲میلیون کاربر قرار گرفته است و این کاربران می‌توانند تا سقف ۱۵میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

انتخاب اول سفر از مبدا تا مقصد

سرویس سفر گروه اسنپ با نام تجاری اسنپ‌تریپ سال درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست، با یک میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر، ۴۷درصد رشد کند. پرفروش‌ترین فصل سال ۱۴۰۱ برای اسنپ‌تریپ پاییز بود و این سرویس رکوردهای مهمی از جمله ۱۵۶درصد رشد در فروش بلیت پرواز خارجی، ۸۸درصد رشد در فروش بلیت اتوبوس، ۱۵۵درصد رشد در فروش بلیت قطار و ۹۹درصد رشد در فروش هتل خارجی را ثبت کرد.

یک بیمارستان آنلاین

اسنپ‌دکتر پس از سه سال فعالیت، با بیش از ۱۰میلیون کاربر فعال در سال گذشته با اقدامات زیرساختی و عملیاتی تلاش کرد کیفیت خدمت‌رسانی خود را بهبود بخشد. کاربران با استفاده از سرویس داروخانه تا پیش از این می‌توانستند نسخه‌های فیزیکی و الکترونیکی خود را با تائید مسئول فنی داروخانه به‌صورت آنلاین تهیه کنند و حالا با اضافه‌ شدن سرویس «فروشگاه» به سرویس داروخانه، خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ساده‌تر شده است.

گامی برای زندگی بهتر

گروه اسنپ در سال گذشته در مسیری که پیش‌تر برای مسئولیت‌ اجتماعی خود تعریف کرده بود، به حرکت خود ادامه داد. اسنپ در سه‌ بخش اصلیِ نیکوکاری اسنپ‌کلاب، معافیت از کمیسیون کاربران راننده‌ی دارای شرایط خاص و تخفیف‌ برای خیریه‌ها و مناسبت‌های ویژه تلاش کرد حضور موثر و مسئولانه‌ای در جامعه داشته باشد و با همراهی کاربرانش گامی در مسیر زندگی بهتر بردارد. در سال ۱۴۰۱، کاربران ۹۵۸ هزار و ۴۲۱ مرتبه در ۹ طرح نیکوکاری اسنپ‌کلاب شرکت کردند و در مجموع اسنپ ۳ میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان به خیریه‌ها پرداخت کرده است.

یکی از بزرگترین طرح‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ که از ابتدای راه‌اندازی اسنپ اجرا شده، معافیت از کمیسیون کاربران راننده با شرایط خاص بوده است. در سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۸ هزار کاربر راننده‌ از کمیسیون معاف شدند. این کاربران بیش از ۱۷ میلیون سفر انجام دادند و ارزش معافیت از کمیسیون آن‌ها ۶۲ میلیارد تومان بوده است.

اسنپ در ادامه‌ی مسئولیت اجتماعی خود تخفیف‌های ویژه‌‌ی دیگری نیز در نظر گرفت؛ از جمله اختصاص کد تخفیف ۲۰درصدی ویژه‌ی موسسات خیریه، کد تخفیف ۲۰درصدی برای تسهیل رفت‌و‌آمد به مراکز اهدای خون در روز جهانی اهدای خون، دو برابر شدن میزان پرداخت طرح‌های نیکوکاری به مناسبت بزرگداشت روز خیریه، همکاری با اکوسیستم فناوری برای همراهی با زلزله‌زدگان خوی، مشارکت در طرح «توسعه‌ی گروه‌های خودیار زنان در چابهار و دشتیاری».

اسنپ در مسیر مسئولیت اجتماعی‌اش از ظرفیت‌های اپلیکیشن خود نیز بهره می‌برد. در سال گذشته، با هدف ایجاد فرصت برابر برای همه، اسنپ برای افراد دارای معلولیت دستر‌س‌​پذیر شد. به این ترتیب، امکاناتی به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد که دسترسی کاربران مسافر و راننده‌ی‌ دارای معلولیت را تسهیل و فرصت حضور بیشتر در جامعه را برای آن‌ها فراهم می‌​کند.


مطالب خواندنی عالی برای شما

عکس زنی که مشکل رضاشاه را ۳ سوته حل کرد


نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ساسان پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

مسافر جرات داره زراضافه بزنه مثل … میندازم بیرون

ساسان پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

اسنپ از جیب راننده ورمیداره جای دیگه خرج میکنه چرا بنزین واریز نمیکنید چرا کمسیون لغو سفر ازطرف مسافر رونمیریزید

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

چرا پولهایی که ماههاست از رانندگان بدبخت بابت فروش لاستیک گرفتین جوابگو نیستین یا لاستیک بدین یا پول مردم رابرگردانید

سید پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

مسافرکشهازحمت بکشیدکمیسیون خوب بدیدحرف ازکرایه پایین نزنیدحرف ازبیمه تامین اجتماعی نزنیدشماساکت باشیدوفقط بدویدحق بامسافره

مهرداد پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

خدا ازتون نگذره با این کرایه های کم از جیب راننده های بدبخت میزنین وجودتون رو گنده میکنین

حمید پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

سلام تخفیفات سفر مسافر از زحمات راننده کم میشود و در هیچ پیامی به راننده نشان دا ه نمیشود و این آغاز فساد بزرگی مالی در اسنپ است و ظلمی که اسنپ به رانندگان میکند

زندی پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

خرج که ازکیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود،پول بنزین رابریز شش ماهه معطلیم بعدا ادعا کن مرغ شانس اومد نشست رو شونه هاتون حق مردمو میخوری وپز خیرات می‌دهی.

امیر پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

آقای خلج کسی از شما و سوپر اپ شما راضی نیست اعتماد هم صفر . خلاصه بازتاب عملکرد و کارمای رانندگان روزی شما را خواهد گرفت . پس همینطور ادامه بده که در سن هشتاد سالگی خواهی فهمید من چی میگم

حسین پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

درجواب شیوا خودت توخونه کولرروشن دیده ای که در اسنپ ببینی

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

شیوا رو هر جا سواره دیدید پیادش کنید
با یک سوم هزینه ی تاکسی راننده های اسنپ دارن بهت خدمات میدن باید ممنونشون باشی جوگیر شدی فکر کردی خبریه یا فکر کردی شرکت اسنپ بدون راننده هاش عددیه ؟

ایران پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

از اول خرداد کولر ماشینم همیشه روشن بوده، اما کلا ۴ بازخورد مثبت داشتم و بازخورد منفی نداشتم، حالا یا اسنپ دروغگو هست یا مسافر فاقد وجدان، کار در اسنپ کلا اجباری هست!

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

پاسخ به مهشید پس تو هم برو راننده اسنپ شو که از مدیرش قدر دانی کنی با این کرایه ها

JB پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

چرا این حرفها جلوی چهار راننده نمیزنید که ما هم از خودمون دفاع کنیم به خیریه و این و اون ور تخفیف میدید اونم از جیب راننده الان چندسال تو اسنپ هستم دریغ از یه عید معمولی بابا خرج که کیسه مهمان بود حاتم طاعی شدن آسان بود کرایه ها رو درست کن بقیه پیش کش

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

اره شیوا جان ما راننده اسنپی ها مینداختیمت با لگد بیرون که اونجا باد بخوری????????????????

Saeed پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

خانم هر چیزی که هستی از سرت هم زیاد هست خواهشاً زر مفت نزن.

محمد پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

پاسخ به شیوا راننده اسنپ از کره مریخ نیومده اونم یک شهروند بخدا با این درآمد کم و نبود بنزین خیلی آدم اند که سرویس میدهند به راننده تاکسی تلفنی بگو کولر بزن.

مرتضی پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

شیوا کولر میخوایی اکو بگیر

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

اگه قبول نکردی پبام میاد با نرخ پایین برات میاد قانون زور چرا از راننده نمی پرسی چرا قبول نمی کنی چرا پیامت یک طرفه است چه جور اگه یک چیزی تو ماشین جا بمونه ده بار زنگ میزنی

مهدی پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

خطاب به شیوااا
اولا وظیفه راننده نیس کولر روشن کنه
دوما با چس تومن پولی که میدی توقع داری راننده برات بندری برقصه

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

کرایه در شیراز کورسی چهار هزار تومان اسنپ یک مسیرو میزنه نه هزار تومان اندازه سه کورس باید بری سوار کنی بعد اندازه چهار کورس ببری بعد دو هزار تومانش هم اسنپ بر میداره مسیری که برای راننده بییست وهشت هزار تومان اب میخوره هفت هزار تومان بگیری ،،،حمایت از راننده بیچاره اسنپ که لنت ترمز پراید پانصدو پنجاه هزار تومانه ماشاالا

محمد رضا پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

بعضی از مسافر ها واقعا … هستند باید حساب کاربری این مسافر ها حذف بشه از اسنپ

محمد رضا پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

واقعاً تاسف بار هستش که شرکت اسنپ به راننده ها اهمیت نمیده

پویامنش پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

کار کردن در اسنپ مقرون به صرفه و اقتصادی نیست ! هزینه نگهداری خودرو خیلی بالایه ! از اول اردیبهشت تا الان بیش از هزار و پانصد سفر اسنپی با کولر روشن با خودروی۴۰۵ داشتم ولی دریغ از یک ریال پاداش و تخفیف در این مورد ! حالا همکاران محترم ! شما خودتون تصمیم بگیرید که چی کارکنید ! همش وعده و وعید !

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

ایا مسولان اسنپ حاضرن یکی مسیرها در شیراز یکبار با ماشین خودشون تفریحی برن چرا در هنگام ثبت نام می نویسن دو میلیون پاداش به دروغ چرا دروغ کو پاداش

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

ای بر مردم ازار لعنت شیوا گوز لپکی

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

لطفا مسیول اسنپ شیراز را عوض کنین چون هم شهر بلده هم کرایه ها را بالا میزنه همه راننده ها نمی دونن درامدشان را کجا خرج کنن چون از بولوار سرباز تا سلطان اباد کرایه بیست و یک هزار تومان از فلکه خاتون تا سر طل رفت و برگشت پنجاه هزار تومان ای مسیولا را قدرش بدونین،،،،،،،،،،،،

حمید پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

در مورد کرایه ها و نحوه برخورد با راننده و کمک به راننده که شامل بیمه و غیرو میشود کاری نکردن اصلی ترین کارمند اسنپ رانندگان هستند که توجهی به آنها نمیشود

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

سلام یک سوال دارم نرخ کرایه اسنپ در شهر شیراز را کی تعیین می کنه بچه شهر شیرازه یا روستا لطفا چند تا از مسیرها را خودتون بیاین برسونین با نرخ یازده هزار تومان و نه هزار تومان ،، قدیم یک نفر بابت کاری یک ریال می گرفته و دو ریال میداده دستش رو طاهر میکرده,,,,,,,,,,,,,

آریا پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

شیوا تو فقط سوار ماشین من شو نشونت میدم …

آریا پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

چه کسی گفته راننده اسنپ وظیفه اش کولر روشن کنه مگر چقدر کرایه میدین که اینجوری صحبت می کنید با کولر روشن یک کیلومتر راه میری بنزین تمام می شود مگر شما ماشین راننده را خریدین ملت ایران فرصت طلب بی لیاقت هستند هرچی سختی راننده تحمل می کنه عشق و حالش هم برای اسنپ و مسافر من به عنوان ی راننده اسنپ از همین حالا دیگه توی اسنپ کار نمی کنم امیدوارم رانندگان دیگه هم همین کار بکنند تا مردم بیش پرو نشدند طرف سی هزار تومان پول پرداخت می کنه برای مسیر یک ساعته انتظار داره زننده براش پسته و بادام کولر و بستنی هم بخره خجالت هم نمی کشند

فریبا پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

شما فکر می‌کنید یک راننده چند سال توانایی کار با ماشین رو‌داره بهتر نیست کمی به فکر راننده باشید واین بندگان خدا رو بیمه تامین اجتماعی کنید که وقتی از کار افتا لااقل یک خرده درآمد داشته باشد..کمی تامل وتفکر

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

کسی می‌دونه شرکت اسنپ ماهی چقد درآمد داره

ب پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

من دیسک صفحه عوض کردم شد هفت میلیون سیصد هزار تومان روغن با فیلتر عوض کردم شد ششصد پنجاه جلوبندی.شدسه میلیون ششصد یک جفت لاستیک دولتی شد یک میلیون ششصد نود هزار به جز لنت وغیره

مهشید پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

درود بر مدیرعامل خوب وموفق اسنپ… کارتون عالیه

اهل بهشت پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

تصاویر تنی چند از اهل دوزخ

علی پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

پاسخ به شیوا پس گیر من نیافتاده ای که با لگد بندازمت پایین به اندازه سر سوزن هم اهمیت به اسنپ نمیدم

مصطفی پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

شیوا من اگه بودم بتمن این رفتار رو میکردی مثل گوسفند مینداختمت بیرون

بچه تهرون پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

با این کمسیون بالا از صبح تا شب آخرش ۵۰۰ ته جیبت میمونه که اونم خرج خوده ماشینه انشاله به سرنوشت ما راننده ها دچار بشی تا بفهمی برای یه لقمه نون حلال چه مشقتایی باید بکشیم

اسکندر پلنگ پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

لطفا بنزین دوزاریتون رو واریز کنید

عادل پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

وظیفش نیست از سر ناچاریه وگرنه کسی به این شغل… تن نمیداد امسال تو بیاد با رارننده بد رفتار کنه

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

یکی نیست جلوی ماکسیم و اسنپ بگیره برده شدن راننده‌ها

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

شیوا زر نزن همینی که هست

م پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

اسنپ فقط به فکر جیب خودشه،الان ۶ ماهه خبری از بنزین نیست،آمار این چیزارو چرا نمیگن

Rasol پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

شما ها منظورم شرکت اسنپ هستش از جیب راننده بدبخت جماعت میزنی میده ایم ور آن ور خدا ازتون نگذره

محمد پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

اسنپ دراه از جیب مردم میبخشه از راننده بدبخت نه از خودش

شیوا پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

من راننده اسنپ کولر روشن نکرد چنان باهاش برخورد کردم که به فرت و پرت افتاد…نمیشه که..وظیفه اش هست کولر روشن کنه

محمد پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

سلام وخسته نباشید رانندگان عزیز…شرکت اسنپ فکر همه جا و همه چی هست الا خود راننده با این کمیسیون زیاد و کرایه فوق العاده کم واقعا تاسف باره

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

.. نوین، حق الناس، ضایع شدن حق رانندگان را در آمار خودتان نشان بدهید.

B پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

کرایه هارو درست کنن نمیخاد کمک به خیریه کنن ازجیب راننده می‌بخشند والااا بااین کرایه های مزخرف

ت پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

پول بنزینو بریز حساب زر مفت چ میزنی

آخرین اخبار