چاپ کد خبر: 120339
16 شهریور 1402

حرف های مدیرعامل اسنپ و دیگر شرکاء برای رانندگان و خوانندگان

یکشنبه ۸ مرداد، گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۱ منتشر شد. در این گزارش جامع عملکرد تمام شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه اسنپ شامل اسنپ‌‌خودرو، اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود، سوپرمارکت اسنپ‌، اسنپ‌پی، اسنپ‌تریپ و اسنپ‌دکتر در سال گذشته ارائه شده است.

در بخش سخنی با خوانندگان درباره‌ی گزارش عملکرد ۱۴۰۱ گروه اسنپ آمده است: «این گزارش روایت یک سال تلاش برای پاسخگویی به تقاضای کاربران و انعکاسی از تعهد ما به شفافیت در انتشار داده‌ها در اکوسیستم استارتاپی ایران است. به این امید که تکمیل‌کننده‌ی بخشی از تصویر پازل اکوسیستم فناوری ایران باشد و مبنای تحلیل‌های خُرد و کلان کارشناسان این حوزه قرار بگیرد؛ پازلی از جایگاه اسنپ در اقتصاد دیجیتال و بازارهای مختلف تا الگوی مصرف بیش از ۶۰ میلیون کاربر سوپراپ در ۲۷۸ شهر بزرگ و کوچک.»

گزارش سال ۱۴۰۱ گروه اسنپ با بخش منابع انسانی شروع می‌شود. خانواده‌ی اسنپ در پاییز ۱۴۰۱، رضا فیض‌آزاد، یکی از همکاران مجموعه، را در حادثه‌ای به غایت تلخ از دست داد. هرچند این شرکت سال دشواری را در حوزه‌ی منابع انسانی پشت سر گذاشت، اما سعی کرد با انجام اقداماتی نام و یاد همکار از دست رفته را زنده نگه دارد.

اسنپ متعهد شد که خانواده‌ی رضا فیض‌آزاد را تا همیشه از اعضای خانواده‌ی خود بداند و از آن‌ها حمایت مادی و معنوی کند. همچنین برای روشن‌ماندن نام و یاد رضا که از عاشقان کتاب و کتابخوانی بود، با کمک اسنپی‌ها، کتاب‌های مورد علاقه‌ی او به صورت کتاب صوتی درآمد و به دست همکارانش رسید. به نام و به یاد این همکار که عاشق آموزش و کودکان بود؛ اسنپ در حال ساخت مدرسه‌ای در شهر خوی است. همچنین در این مسیر، محل ساختمان مرکزی اسنپ تغییر کرد و بیشینه کردن ملاحظات و اقدامات ایمنی و ایجاد واحد HSE در اولویت کار منابع انسانی قرار گرفت.

در این سال سخت تعداد کل کارمندان شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه اسنپ به ۶ هزار و ۵۶۱ نفر رسید که نسبت به سال گذشته ۱۴درصد رشد کرده است.

اسنپ

اسنپ محصولی برای تمام نیازها

ایاد القصار، هم‌بنیانگذار آلمانی گروه اسنپ، درباره‌ی محصولی که این سال‌ها توسعه داده‌اند، می‌گوید:

اسنپ = راننده +مسافر+سفر

«امــروز گروه اســنپ، بزرگترین ســوپراپ خاورمیانه اســت و خانواده‌ی ۶ هزار و ۵۶۱ نفری گروه اسنپ دست به دست هم دادند و با همراهی میلیون‌ها راننده، موتور‌سوار، پزشک، هتل‌دار، فروشنده، صاحب رستوران، سوپرمارکت و داروخانه تلاش کردند تا در هر شرایطی بهترین خدمات آنلاین ممکن را به مردم ایران ارائه دهند. سوپراپ اسنپ پس از گذشت چهار سال، به یک اکوسیستم کوچکتر در دل اکوسیستم فناوری ایران تبدیل شده است. در سال ۱۴۰۱، سوپراپ اسنپ ۶۲ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۷۱ کاربر داشته که ۱۹.۶درصد نسبت به سال گذشته رشد کرده است. این کاربران ۴ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۸۸۳ مرتبه سوپراپلیکیشن اسنپ را در سال گذشته باز کرده‌اند.»

همانطور که می‌توان حدس زد اسنپ خودرو، غذا، سوپرمارکت و پزشک و مشاور پرکاربردترین سرویس‌ها در سوپراپ بودند.


اسنپ‌خودرو با بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار

اسنپ+راننده اسنپ+مسافر اسنپ

محمود فوز، دیگر هم‌بنیانگذار آلمانی گروه اسنپ، با تاکید بر اینکه سرویس تاکسی اسنپ به بخش جدایی‌ناپذیر سیستم حمل‌و‌نقل در ایران تبدیل شده، می‌گوید:

«اسنپ پس از ۹ سال فعالیت، به پشتوانه‌ی اعتماد و همراهی کاربرانش در ۲۷۸ شهر فعال است و همچنان بیش از ۹۰درصد از سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی را در اختیار دارد. اسنپ در ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، رکورد روزانه‌ی ۴ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۱۲ سفر و رکورد ماهانه‌ی ۱۰۵ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۷۳۸ سفر را در بهمن ماه ثبت کرد. همچنین در مجموع یک میلیارد و ۹۵ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۵۰ سفر اسنپی در ۱۴۰۱ انجام شد.»

در سال ۱۴۰۱، اسنپ بیش از ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار کاربر راننده داشت که ۹۷ درصد آن‌ها مرد و ۳ درصد زن بودند.

همچنین از ابتدای فعالیت اسنپ تا پایان سال ۱۴۰۱، بیش از سه میلیارد و ۵۴۴ سفر در اسنپ انجام شده است.

سفر با اسنپ


محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، با اشاره به لزوم شفافیت در ارائه داده می‌گوید:

«ما از ابتدای فعالیت اسنپ، متفاوت از دیگر بازیگران این حوزه، تعداد سفرهای روزانه خود را شفاف ارائه کرده‌ایم. با در اختیار داشتن تعداد سفرها و میانگین قیمت در تاکسی‌های اینترنتی -که تقریبا یکسان است- می‌توان به سهم بازار بازیگران این حوزه رسید. هرچند به دلیل غیر بورسی بودن اسنپ، اطلاعات مالی خود را به‌صورت عمومی اعلام نکرده‌ایم، ولی همانطور که اشاره شد با در اختیار داشتن تعداد سفر و میانگین قیمت به درآمد شرکت‌ها نیز می‌توان رسید. از سوی دیگر میزان پیمایش کاربران راننده برای دریافت یارانه سوختی آن‌ها در اختیار وزارت نفت قرار می‌گیرد و این اطلاعات می‌تواند به عنوان مرجعی در این زمینه مورد استناد قرار بگیرد. همچنین اسنپ جزئیات بیشتری از درآمد خود را در اختیار سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارگان‌های زیرمجموعه وزارت صمت قرار داده است.»

مدیرعامل اسنپ همچنین درباره‌ی اطلاعات مالی این شرکت می‌گوید:

«اطلاعات مالی هر بازیگر مبنای مهمی برای محاسبه‌ی سهم از ارزش بازار (Market Value) است و داده‌های غیرمالی به‌ویژه تعداد سفر مبنای محاسبه‌ی سهم بازار (Market Share) را مشخص می‌کند. در واقع اطلاعات مالی تکمیل‌کننده اطلاعات غیرمالی برای محاسبه‌ی سهم بازار است.»

امنیت و سرعت در جابه‌جایی بار

در سال ۱۴۰۱، بیش از ۵۶ میلیون سفر در ناوگان اسنپ‌باکس انجام شد که شامل ارسال بیش از ۵۵ میلیون بسته در کشور است. رشد رکورد سالانه‌ی سفرهای سرویس باکس نسبت به سال قبل ۲۶درصد بود و رکورد روزانه‌ی سفر در اسنپ‌باکس در ۲۱ اسفند با ۳۳۳ هزار سفر در یک روز شکسته شد.

تجربه‌ی آسان سفارش غذا

اسنپ‌فود با ۵ میلیون کاربر در سال گذشته، سرویس‌های لبنیات، پت‌شاپ، عطاری، داروخانه و گل را به خدمات خود اضافه کرد. محبوب‌ترین سرویس اسنپ‌فود نانوایی با ۴.۴ امتیاز بود و در مجموع ناوگان اسنپ‌فود ۶۳ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۹۰ کیلومتر را در سال گذشته برای رساندن خدمات به کاربران خود طی کرد.

سبد خرید فوری و ارزان در سوپرمارکت

سال ۱۴۰۱، برای سوپرمارکت اسنپ با دو بخش «تحویل فوری» برای خرید از سوپرمارکت‌های محلی و زنجیره‌ای و همچنین «تخفیف بیشتر» برای خرید از فروشگاه‌های هایپر، پر از رشد و پیشرفت بود. سال گذشته، ۱۵۱ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۸۸۴ کالا در سوپرمارکت اسنپ فروخته شد. علاوه بر این، تامین‌کنندگان سوپرمارکت ۴۲ درصد و کاربران این سرویس ۵۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد داشتند.

الان بخر، بعدا پرداخت کن

سرویس اعتباری اسنپ‌پی در حال حاضر به دو شکل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد: سرویس اعتبار ماهانه و سرویس اعتبار اقساطی. با استفاده از اعتبار ماهانه کاربران می‌توانند از محصولات و خدمات مختلف گروه اسنپ از جمله درخواست خودرو، سفارش غذا، خرید سوپرمارکتی و … استفاده کنند و هزینه‌ی‌ آن را آخر ماه بپردازند. سرویس اعتباری اسنپ‌پی تاکنون در اختیار بیش از ۱۲میلیون کاربر قرار گرفته است و این کاربران می‌توانند تا سقف ۱۵میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

انتخاب اول سفر از مبدا تا مقصد

سرویس سفر گروه اسنپ با نام تجاری اسنپ‌تریپ سال درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست، با یک میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر، ۴۷درصد رشد کند. پرفروش‌ترین فصل سال ۱۴۰۱ برای اسنپ‌تریپ پاییز بود و این سرویس رکوردهای مهمی از جمله ۱۵۶درصد رشد در فروش بلیت پرواز خارجی، ۸۸درصد رشد در فروش بلیت اتوبوس، ۱۵۵درصد رشد در فروش بلیت قطار و ۹۹درصد رشد در فروش هتل خارجی را ثبت کرد.

یک بیمارستان آنلاین

اسنپ‌دکتر پس از سه سال فعالیت، با بیش از ۱۰میلیون کاربر فعال در سال گذشته با اقدامات زیرساختی و عملیاتی تلاش کرد کیفیت خدمت‌رسانی خود را بهبود بخشد. کاربران با استفاده از سرویس داروخانه تا پیش از این می‌توانستند نسخه‌های فیزیکی و الکترونیکی خود را با تائید مسئول فنی داروخانه به‌صورت آنلاین تهیه کنند و حالا با اضافه‌ شدن سرویس «فروشگاه» به سرویس داروخانه، خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ساده‌تر شده است.

گامی برای زندگی بهتر

گروه اسنپ در سال گذشته در مسیری که پیش‌تر برای مسئولیت‌ اجتماعی خود تعریف کرده بود، به حرکت خود ادامه داد. اسنپ در سه‌ بخش اصلیِ نیکوکاری اسنپ‌کلاب، معافیت از کمیسیون کاربران راننده‌ی دارای شرایط خاص و تخفیف‌ برای خیریه‌ها و مناسبت‌های ویژه تلاش کرد حضور موثر و مسئولانه‌ای در جامعه داشته باشد و با همراهی کاربرانش گامی در مسیر زندگی بهتر بردارد. در سال ۱۴۰۱، کاربران ۹۵۸ هزار و ۴۲۱ مرتبه در ۹ طرح نیکوکاری اسنپ‌کلاب شرکت کردند و در مجموع اسنپ ۳ میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان به خیریه‌ها پرداخت کرده است.

یکی از بزرگترین طرح‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ که از ابتدای راه‌اندازی اسنپ اجرا شده، معافیت از کمیسیون کاربران راننده با شرایط خاص بوده است. در سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۸ هزار کاربر راننده‌ از کمیسیون معاف شدند. این کاربران بیش از ۱۷ میلیون سفر انجام دادند و ارزش معافیت از کمیسیون آن‌ها ۶۲ میلیارد تومان بوده است.

اسنپ در ادامه‌ی مسئولیت اجتماعی خود تخفیف‌های ویژه‌‌ی دیگری نیز در نظر گرفت؛ از جمله اختصاص کد تخفیف ۲۰درصدی ویژه‌ی موسسات خیریه، کد تخفیف ۲۰درصدی برای تسهیل رفت‌و‌آمد به مراکز اهدای خون در روز جهانی اهدای خون، دو برابر شدن میزان پرداخت طرح‌های نیکوکاری به مناسبت بزرگداشت روز خیریه، همکاری با اکوسیستم فناوری برای همراهی با زلزله‌زدگان خوی، مشارکت در طرح «توسعه‌ی گروه‌های خودیار زنان در چابهار و دشتیاری».

اسنپ در مسیر مسئولیت اجتماعی‌اش از ظرفیت‌های اپلیکیشن خود نیز بهره می‌برد. در سال گذشته، با هدف ایجاد فرصت برابر برای همه، اسنپ برای افراد دارای معلولیت دستر‌س‌​پذیر شد. به این ترتیب، امکاناتی به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد که دسترسی کاربران مسافر و راننده‌ی‌ دارای معلولیت را تسهیل و فرصت حضور بیشتر در جامعه را برای آن‌ها فراهم می‌​کند.


مطالب خواندنی عالی برای شما

عکس زنی که مشکل رضاشاه را ۳ سوته حل کرد


نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مجتبی جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۴

من از مدیرعامل خوب اسنپ تشکر میکنم…واقعا کارتون عالی بود.ممنون که هستید…راننده عزیز به مدیر محترم اسنپ احترام بگذارید

مریم جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۰۳

.خداییش من راننده اسنپ نیستم بلکه خودم مسافر هستم.ولی دلم میسوزه وقتی این همه جوون رو میبینم همه افسرده

علی جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۰۰

سلام من به عنوان راننده اسنپ که شغل دیگه ای هم ندارم .از کرایه راضی نیستم .

بب جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۳۹

شیوا یه گوهی خورد شما جدی نگیرید

حمید جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۲۶

بنزین ۷ ماه چشد

میقات جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۱۲

راننده نارحتی برو..اسنپ برای مسافرا هست نه راننده…اینو بفهم…مسافر نباشه و اسنپ نباشه تو تمومی…کولر روشن کن و راه بیفت

MJ جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۴۰

سلام به همکاران گلم
حرفهای شیوا رو جدی نگیرید چرت پرت میگه

همگی خسته‌ نباشید

مجیدی جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۳۹

چرا در ماشین را باز نمیکنید؟ ضمنا وقتی راننده اسنپ زنگ میزنه چرا نمیگه کولرش خرابه؟

اشکان جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۲۷

اسنپ باید شغل دوم باشه دوستان
اگه یه سره با ماشین کار کنی چیزی نمیمونه ازش حتی شده حمالی کنید بعد اون تایم خالی اسنپ کار کنید
دلتم خواست کولر بزن دلتم نخواست نزن

داود جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۱۲

بنام خدا،این این اسنپ،فقط استهلاک خاموش هست بخداآژانس تاکسی سرویس خیلی بهتره ودرآمدش بیشتراسنپ فقط تبلیغ وازیک طرف هم میدونیدچقدرهستن که امتیاز تاکسی تلفنی دارن وبدبخت شدن

علی جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۴۰

خطاب به شیوا میگم به زبان ترکی………..

کرم جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۲۱

اسنپ از راننده بدبخت سو استفاده کرده ..بنزینش که واریز نمیشه. را که .دزدیدند.. کرایه ها هم افتضاح …چقد این راننده های اسنپ بد بخت هستند که شدند برده برای یی عده سود جو و مفت خور ..خدا ازتون نگذره…که دارید حق الناس و دزدی میکنید از راننده …مردم بیکار هستند چاره ای ندارند ..اسنپ هم خوب داره میزنه به جیب …و خوشحال به حال مسافرین ..مفتی رفت و آمد می‌کنند..

مهدی جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۱۹

سلام خاک بر سرت شیوا همون بهتره که الاغ سوار شی

سجاد جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۱۸

کمشدن کمیسیون و پرداخت بنزین

ناشناس جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۱۱

چون تعداد راننده خیلی زیاد شده شرکت اسنپ هر کاری دلش میخواد انجام میده، و راننده ها هم‌ مطیع …………..به همین دلیل کرایه ها توان افزایش را نخواهند داشت، چون بلافاصله توسط رانندگان پذیرفته میشه….

عبدا.... جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۷

اسنپ یعنی …کرایه کم کمیسیون بالا بدون خدمات به راننده

رانند فقیر جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۶

اسنپ نگو مرداب بگو..فقط فکر جیب خود و جمع آورری کردن مسافر .یک عده جوان بیکار مجبوریم برای یک لغمه نان تن به قیمت های چندرغازی اسنپ یا تپسی بدیم اما این مبلغ مثل وام می ماند الان میگیریم فردا دو برابر باید بدهیم میکانیک اسنپ هم ۱۸درصد سهم خود را جلو جلو برداشت کرده .م..

علی جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۰

مردم داخل خودرو اسنپ چقدر با کلاس خودشونو نشون میدن پیاده که میشن مثل این خانمه ولی توی خونشون کولر ندارم ودم دیدم نمونشو

علی جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۵

شیوا منم یبار مسافر با کرایه کم در خواست کولر کرد البته مثل تو بیشعور بود وسط اتوبان پرتش کردم بیرون

علی جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۷

شاید و حتما برای روسای اسنپ منافع ملانی عاید شده ولی این عواید به قیمت خون دل رانندگان بوده چراکه شرکت برای دریافت کمیسیون خود کوتاه نیامده وبا بخشیدن از جیب راننده سعی در راضی نگه داشتن مسافران بوده است .چراکه در دونوبت افزایش که نه به سطح قیمت واقعی نزدیک شدن کرایه ها را شاهد هستیم که مجموعا ۳ساعت میشه و۲۱ساعت بقیه بیکاری کشیدن از راننده است .تا کمیسیون شرکت محقق شود.

فرزین جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۸

جواب شیوا تو خوب آدم نیستی شخصیت نداری چهجوری برخورد کنی ولی مطمعن باش این که میگی یارو باید سن پدرت داشته باشه که چیزی بهت نگه وگرنه بخدا تو ماشین من بودی مث سگ مینداختمت پایین که اینجوری حرف نزنی تخم ……

مهسا جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۳

من عاشق هیچ راننده اسنپی نمیشم…هزار تا خواستگار دارم…اون دفعه اهواز یارور راننده گفت ببخشید من وضعم خیلی خوبه تفریحی میام اسنپ..افتخار میدی خواستگاری بیام…مونده بودم چی بگم…مردک معلوم بود متاهل میخواد مخ بزنه

زید شیوا جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۰

شیوا جان بیا کولر که میزنم هیچی کیف هم میدم دست

نیلوفر خانم جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۴۸

تشکر از اسنپ بابت کار دادن به این همه بیکار…تازه ناشکری میکنند…جمع کنید آقایان عزیز برید دوتا سرویس اضافه بگیرین

ناشناس جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۴۷

اسنپ خدا یارت باشه من خیلی بیکار بودم الان میفهمم چه خوب بودید شما

راننده جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۴۰

۳۰ درصد اسنپ برای ایرانسله و ۳۰ درصدش برای ام تی ان آفریقای جنوبی و ۴۰ درصدش برای ۳ تا جوون عربستانی و اماراتی ساکن آلمانه.
پرسنل ایرانی خودشون کارگرند.
راننده مهم نیست.

راننده جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۸

۳۰ درصد اسنپ برای ایرانسله و ۳۰ درصدش برای ام تی ان آفریقای جنوبی و ۴۰ درصدش برای ۳ تا جوون عربستانی و اماراتی ساکن آلمانه.
پرسنل ایرانی خودشون کارگرند.
راننده مهم نیست.

کامبیز جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۵

خاک تو سرت شیوا
خدا وکیلی نرو ….

راننده بدبخت جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۳

به خدا که حق من پیک موتور خوردن نداره آقای اسنپ سر پل سراط منتظرتم

پیمان جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۶

دارایی شما راننده ها هستن یکم بفکر این راننده ها باشین اقایون راننده شما ک مجبوری کار کنی حداقل کرایه پایین برندار

ناشناس جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۹

آخه .. اگه راننده نباشه تو میتونی کارمند داشته باشی

ناشناس جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۳

چی بگیم باید سوخت و ساخت راهی نداریم بیکاری اگه نبود نمیرفتیم سراغ اسنپ

صابر جمعه , ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۲

اقا من الان ۴ سال راننده اسنپم توی شهر ساری…ولی خدا وکیلی دارم میگم بین من راننده که ۴ سال سابقه دارم و واقعا دارم کار مکنم و نباید یه فرقی داشته باشه با اون افرادی که تازه وارد هستن یا واسه سرگرمی یا حتی شغل دوم و سوم میان وجود داشته باشه… خدایی نرخ کرایه شهر ما کم هست… اقا مارو درک کنین ممنون میشیم

مم پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

سلام کرایه یکمتر ۵۰هزار تومان قبول نکنید

بچه شیرازی پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

بابا هر چی آدم بیکار بود ریخت شیراز اسنپ شدن..طرف خیال میکنه سمند داره بوگاتیه…خب باید جون بکنی و کولر بزنی…تازه راننده اسنپ واقعا باید لباس مخصوص و متحدالشکل داشته باشه

محسن پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

شیوا اگه اسنپ گرفتی با خودت بادبزن ببر ،

اسی پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

تو رو قرآن تو رو به دین مذهبی که میپرستین
اینقدر اسنپ اسنپ میکنید
چرا کرایه ها رو بالاتر نمیزنید با این اوضاع بنزین استهلاک برا ماشین هست یه ذره انصاف داشته باشین کدوم بنزین شما دادین
تخفیفاتون نخواستیم
خواهش میکنم کرایه ها رو بالابزنین
خداروشکر ۲۰ درصد دارین برمیدارین چی دگه میمونه از کرایه
فقط دلمون خوشه مسافر رسوندیم مسافر بعدی داره در خواست میده انصاف داشته باشین
حداقل از کمیسونتون کم نمیکنین
به کرایه ها اضافه کنید
با این همه گرونی خرجا زیاد
ای خدااااا دگه به کی باید بگیم

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

فقط میگم آقای خلج مدیر عامل اسنپ کار برو از آقای خسرو شاهی مدیر عامل اوبر یاد بگیرید چطور بین مردم نقاط ضعف ومعیوب شرکت پیدا ورفع میکنه نه مثل شما پشت میز نشین باشند همیشه یکطرفه وبنفع مسافر نباشید دوطرفه باشید

سید پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

سلام من موندم چه قدر مردم نظر میدند چرا؟ چون مشکل دارند …. هر چی از مشکلات برای اسنپ بگید اونها قانون‌های سختری اجرا می‌کنند

نجف پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

خدایا به تمام رانندگان اسنپ صبر .بنزین .وبازم صبر عنایت بفرما

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

فک کنم اونکه کلیپش پخش شد شیوا بود

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

جهنمی برای خود ساخته اند

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

سلام دوماه تو اسنپ کار کنی با یه تصادف کشک

بی بی گل پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

کرایه هاتون درست کنین .بنزینی که قراربود در ازای اضافه نکردن کرایه هاتون به راننده بدبخت بدید واریز کنین …

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

سهمیه سوخت را بدین از جیب راننده بد بخت می‌بخشید

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

کرایه ها رو افزایش دهید

Davood پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

این حرف ها را که می زنند همش از شکم سیری هست یه مشت پاچه خوار مثل اون خانوم که از مدیر عامل بی وجدان تعریف می‌کنه تا اینها هستن اوضاع بهتر از این نخواهد شد

راننده اسنپ پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

۳ ماه کولر می زنیم دریق از یک ریال تخفیف . هر ماه بیش ۱۰۰ سفر کنسلی از طرف مسافر دریق از یک ریال . بنا به شرایط خاص مشکل اسنپ خرابی خودرو نیامدن مسافر سفر خدماتی لغو از طرف راننده بلافاصله پیام اسنپ برای شما درخواست سفر ارسال نمی شود ۷ ماه بنزین ندادن وووووواقعا اسنپ وفقط وفقط بفکر درامد خودش هست هر سازی مسافر زد باید رقصد.

عطول پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

خطاب به شیوا و امسال هم فقط یه مشت عقده ای مثل شما می‌تونه از اسنپ برای خالی کردن عقده استفاده کنه

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

اسنپ کار نکنید مجبورید با این کرایه های افتضاح

آخرین اخبار