چاپ کد خبر: 22952
16 اسفند 1398

حضور سجاد اکبرپور جوان برتر استان فارس در حوزه روباتیک در مسابقات جهانی هوش مصنوعی

سجاد اکبرپور جوان برتر استان فارس در حوزه روباتیک با طرح جدید مزین به نام سردار شهید قاسم سلیمانی در یکی از بزرگترین رویدادهای علمی جهان شرکت خواهد کرد.
به گزارش اول فارس، سجاد اکبرپور جوان نخبه استان فارس بار دیگر از سوی فدراسیون جهانی هوش مصنوعی و اختراعات دعوت شده است تا در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۰ میلادی با بیش از ۲ هزار نفر از نخبگان جهان رقابت کند.
حضور سجاد اکبرپور در مسابقات جهانی هوش مصنوعی با طرحی به نام سردار سلیمانی
این جوان استان فارسی و اهل شهرستان کوه چنار  دراین مسابقات با طرحی جدید مزین به نام پرافتخار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پا به عرصه این رقابت بزرگ علمی دنیای فناوری می گذارد.
مسابقات جهانی هوش مصنوعی و اختراعات ۲۰۲۰ در سه ماهه اول سال جدید به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد .
سجاد اکبرپور اهل شهرستان کوهچنار استان فارس که در سال های اخیر با فعالیت های علمی و پژوهشی  خود توانسته است :۲ مدال نقره مسابقات جهانی هوش مصنوعی و اختراعات، طلای مسابقات آسیایی هوش و اختراعات، ۵ دیپلم افتخار از اتحادیه اروپا،  عنوان برترین چهره علمی جوان سال ۹۶ استان فارس ،  عنوان برترین جوان سال استان فارس، عنوان موفق ترین چهره علمی جوان عشایر جنوب کشور و همچنینبیش از ۳۰ مدال بین المللی و ملی در حوزه فناوری را بدست آورده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار