چاپ کد خبر: 80138
16 فروردین 1401

حمله مرگبار به چند زائر در حرم امام‌رضا (ع) و شهادت یک طلبه+تصاویر

روابط عمومی آستان قدس رضوی با اعلام حمله به زائران امام رضا (ع) گفت: حمله کننده به زائران روحانی دستگیر شده و موضوع تا حصول نتیجه و شناسایی دیگر عوامل پیگیری می‌شود.

به گزارش اول فارس، روابط عمومی آستان قدس رضوی روز سه شنبه اعلام کرد: همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، ساعتی پیش سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) بافردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.
این روابط عمومی افزود: با تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.
روابط عمومی آستان قدس رضوی با محکومیت این تعرض به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) و روحانیت معزز اعلام کرد: موضوع را تا حصول نتیجه و شناسایی عوامل پیگیری خواهد کرد و گزارش آن را متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید.
14010116173810331250884210
جزئیات جدید درباره طلبه‌هایی که در صحن رضوی مورد حمله قرار گرفتنداین ۳ طلبه از طلاب جهادی و مخلصی بودند که سالها برای محرومیت زدایی حاشیه شهر مشهد خدمت می کردند و امروز در راه جلسه گروه‌های جهادی حاشیه شهر مشهد برای هماهنگی فعالیتهای ماه رمضان بودند. به گفته شاهدان عینی یکی از طلاب با نام حجت‌الاسلام محمد اصلانی با زبان روزه در صحن جامع به شهادت رسید و دو نفر دیگر در بیمارستان هستند.
فرماندار مشهد: موضوع در دست بررسی است
محسن داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: این موضوع در دست بررسی است و پس از روشن شدن نتیجه، اطلاع رسانی در مورد آن صورت خواهد گرفت.
تصویری از حجت‌الاسلام اصلانی، طلبه‌ای که امروز در حرم امام رضا (ع) به شهادت رسید
15877977 827
تصویر ضارب سه طلبه در حرم مطهر رضوی
عکس ضارب

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار