چاپ کد خبر: 84061
29 اردیبهشت 1401

کلیپ خارج کردن مرغ های برگشتی از بسته بندی و منجمد نمودن آنها در استان فارس

مرغ

مدیرکل دامپزشکی استان فارس توضیحاتی در خصوص منجمد کردن مرغ های برگشتی از بازار ارائه کرد.

خبرگزاری مهر: دکتر حمیدرضا ناظمی با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تعویض کیسه‌های بسته بندی مرغ تازه یکی از شرکت کشتارگاه‌های مرغ فارس اظهار کرد: پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله کارشناسان اداره کل دامپزشکی فارس به این مجتمع کشتارگاهی اعزام و مشخص شد که با توجه به عدم کشش بازار، بخش قابل توجهی (حدود ۱۰ تن) از مرغ‌های کشتار شده در شب قبل، از کشتارگاه خارج نشده و مدیریت کشتارگاه با هماهنگی و نظارت دامپزشک و مسئول فنی بهداشتی کشتارگاه اقدام به خارج کردن مرغ‌ها از بسته بندی و منجمد نمودن آنها (بخشی به صورت مرغ کامل و بخشی پس از قطعه بندی) کرده اند.

وی افزود: با استناد به ضوابط و دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور، با توجه به اینکه تاریخ انقضای محصولات مذکور سپری نشده است، بسته بندی مجدد و انجماد مرغ‌های مذکور، جهت مصرف صنعتی در کارخانجات تولید فرآورده‌های گوشتی حرارت دیده و یا مصارف عمده بلامانع بوده و از نظر بهداشتی مورد تأیید است.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی:مرغ‌های بدون مشتری در فارس از بین برده شد

ایرنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: شایعه بازگشت مرغ‌های خریداری نشده به چرخه عرضه این محصول بصورت منجمد و یخ زده نادرست است و مرغ‌هایی که در روزهای گذشته در بازار، خریداری نداشته و از فروشگاه‌ها بازگشت داده شده، امحا شده است.

مجتبی دهقان پور پنجشنه در خصوص انتشار فیلم‌هایی در فضای مجازی درخصوص برگشت مرغ‌های خریداری نشده بازار با هدف عرضه یخ زده این محصولات به چرخه بازار افزود: مرغ‌های گرمی که در سطح بازار توزیع اما خریداری نشده بود، امحا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت بازار به روال عادی بازگشته است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و این آمادگی وجود دارد که نیاز بازار در هر سطحی تامین و روانه بازار شود.

وی توضیح داد: در برخی روزهای گذشته که عرضه مرغ بیش از تقاضا بود، تولیدکنندگان غافلگیر شدند و به همین دلیل بخشی از مرغ‌های روانه بازار شده امحا شد اما در حال حاضر میزان عرضه بازار برابر نیاز است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

پیش از این، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد که در آن ادعا شده بود، مرغ‌های گرم مازاد مصرف بازار در حال بسته بندی مجدد برای منجمد شدن و عرضه دوباره با بازار هستند.

وات 1 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عشقی جمعه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

تا قبله این جریان فکر میکردم تمام مشکلات از دولته..
ولی با این حال فهمیدم این خوده مردم هستن که میخوان و گرونی رو دوست دارن.. طلا گرمی ۱۶تومن بود کسی در طلافروشی پا نمیذاشت شد گرمی ۹۰. ۱۲۰.۲۴۰.۵۶۰.۸۰۰.
مشتاق تر به خریدش شدن.
داستان از این قراره تا نباشد چوب…!!

عشق جمعه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

ببینین و درس بگیرید.. حاضر هستن اونارو منجمد کنن یا که صادر کنن به کشورای دیگه ولی حاظر به ارزان کردنش نیستن!!
فقط و فقط این مردم تو قشری باید باهم یکی بشن که شتر در خواب بیند.!!
یه زمانی یادمه سمند رو به عراق و سوریه میخواستن بفورشن ۲میلیون گفتن ماشینت ماشین نیست. همون ماشینی که دارن قیمت پراید و سمند با خونه آدمی خرید و فروش میکنن.
بخدا ای ملت نمیمیری اگه ۱ماه مرغ تو سفرت نباشه نمیمیری اگه ۱ماه مثله امسال ماها زندگی کنین..اگر اون موقع پراید و سمند رو که گرون کردن مردم نمیخریدن یا هر چیزه دیگری اینقدر به مردم …

انسان جمعه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۲

ممنون از حساب وکتاب دقیق دوستان با یارانه ۱۵۰تومانی:
یک لیتر روغن ۱۰۰تومن و دو بسته ماکارونی ۴۰تومن و بقیه تا سیصد تومن هم بریم گدایی افرین بر شما

ناشناس جمعه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۳۶

مردم جالبی داریم وقتی که مرغ ارزان بود میگفتن همش هورمونه، ماکارونی ارزان بود میگفتن نون خشکیه، روغن ارزان بود میگفتن اگر خوب بود که ارزان نبود. حالا که اینا ارزش پیدا کردن و گرون شدن میگن وای مردیم از گرونی. خوب عزیز دل لطفا بگید هر نفر ماهانه چند لیتر روغن میخوره؟نهایتش یه لیتره دیگه بگیر صد تومن. ماکارونی دوبسته بشه ۴۰ تومن، چیزای دیگه اضافه کن سیصد تومن، چرا نمیگی که دولت قبل از گرون کردن یارانه شو ریخته به حسابت؟ همین روش ها باعث شده که مردم به صورت خودجوش و قهرمانانه بقیه اجناس را هم گران می کنند.

بهنوش بختیاری جمعه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۳۰

میدونید واقعا پول نیست بخریم…والا کی بدش میاد جای سویا و ماکارونی گوشت و برنج بخوره…مردم پول ندارن والا کدوم نخریدن…مردم ندارند از آبروداری میگن ما خودمون نمیخریم….

ایران دوست جمعه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۴

خیر، هم مردم نمی حواستن خرید کنند،،هم توان حرید مردم بیچاره کم شده نمی خرن ،نه اینکه مازاد بر مصرف وارد بازار کرده اید.صداقت در گفتار از مردانگی است.انشاءالله که منتشر کنید خیذ تازه اظهار نظر می کنم..

ایران دوست جمعه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۲

خیر، هم مردم نمی حواستن خرید کنند،،هم توان حرید مردم بیچاره کم شده نمی خرن ،نه اینکه مازاد بر مصرف وارد بازار کرده اید.صداقت در گفتار از مردانگی است.انشاءالله که منتشر کنید.

حافظ پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

اگه واقعاً به انسانیت اعتقاد داشتید بین فقیر ها تقسیم می کردید با این کار دارید به نفع سرمایه داری قدم بر می دارید

کواری پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

دروووودنخریدتا ارزان شود بعدشم بجای امحا ارزان کنید یابین فقراپخش کنید

ناشناس پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

ان شاء الله که دروغ نباشد ۷ سال تمامه جناب ریس دامپزشکی همه چیزو درخصوص مرغ انکارکردند

احمدحسنی پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

اشتباه نکنیدقدرت خریدم شدمردم توان خریدندارن اینم ازصفره ملت گرفتیدصادرکنیدبلکه اموراتتون بگذرد

قشقایی پنجشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

حالا کدومشون درست گفت ؟؟؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار