چاپ       کد خبر: 129009
27 آذر 1402

خبرهای جدید شهردار شیراز از وضعیت پیشرفت خط ۴ ،مترو سعدی و شهرک گلستان

شهردار شیراز از تلاش مدیریت شهری برای اتصال شهرک سعدی به خطوط قطار شهری خبر داد.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه در همه نقاط کلان‌شهر شیراز شاهد فعالیت‌ها و طرح‌های عمرانی هستیم، افزود: در شهرک سعدی نیز طی یک دهه گذشته اتفاقاتی رقم خورده و طرح‌هایی اجرا شده که بسیار مؤثر بود.

شهردار شیراز تصریح کرد: فاز نخست تونل سعدی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: تلاش مدیریت شهری برای اتصال خط ۲ مترو به کلبه سعدی جدی است و در این راستا از دو ماه گذشته تجهیز کارگاه انجام شده است.

اسدی ادامه داد: خط ۳ مترو نیز از تقاطع بصیرت تا شهرک گلستان به طول ۱۰ کیلومتر در ۸ ایستگاه به صورت شبانه‌روز در حال پیشرفت فیزیکی است.

وی اضافه کرد: برای سهولت در دسترسی به حرم حضرت احمد بن موسی(ع) نیز خط ۴ مترو از از بلوار رازی به سمت میدان دفاع مقدس، بلوار سیبویه، چهار راه شاهزاده قاسم، دروازه کازرون، چهارراه گمرک، خیابان نادر و نهایتاً اتصال به میدان احسان و خط یک پیش‌بینی شده است.

بنا به اظهار شهردار شیراز؛ در دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه شهری در این کلان‌شهر به بهره‌برداری و کلنگ عملیات اجرایی ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه هم به زمین زده می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۴۸

با توجه به انتقال اموات به بهشت احمدی خطوط مترو باید به داریون وصل شود تا رفت و آمد مردم تسهیل شود

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

بزرگترین ومهم ترین کاراتصال فرودگاه بین المللی شهیددستغیب شیرازبه ایستگاه راه آهن ازطریق متروهست،تااین دونقطه بسیارمهم به همدیگه ازطریق مترووصل نشه،پروژه متروی شیرازتکمیل نیست

آخرین اخبار