چاپ کد خبر: 146664
28 خرداد 1403

خبری از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال فارس نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس می‌گوید: این اداره در مسئله تاخیری که برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال به وجود آمده بی تقصیر است و این انتخابات پس از دریافت پاسخ استعلام‌های کاندیداها از سوی نهادهای امنیتی، وارد مرحله نهایی خواهد شد.

به گزارش اول فارس ، عبدالرحیم خداجو در پاسخ به این سوال که چرا با گذشت بیش از ۲ و نیم ماه از ارسال اسامی کاندیداها به اداره ورزش، هنوز خبری از برگزاری مجمع انتخاباتی نیست، گفت: ما پس از دریافت اسامی کاندیداها، آن‌ها را به نهادهای امنیتی داده‌ایم تا پاسخ استعلام هر یک اعلام شود. بنابراین برگزاری مجمع، معطل اقدام اداره ورزش نیست.

وی افزود: چند نهاد امنیتی باید بررسی‌های خود را انجام دهند، اما به‌طور کلی یکی از بزرگترین مشکلات ما در اداره ورزش، همین برگزاری مجمع‌هاست.

خداجو گفت: تمام تلاشمان را به‌کار بسته‌ایم تا انتخابات همه هیئت‌هایی که با سرپرستی اداره می‌شوند، برگزار شود. اخیرا هم برای ۵ هیئت به فدراسیون‌ها گفته‌ایم که تاریخ برگزاری مجمع را اعلام کنند.

پیش‌تر دبیر هیئت فوتبال فارس و مجری برگزاری انتخابات هیئت  گفته بود که در نیمه اول فروردین ماه، اسامی کاندیداها به اداره ورزش و جوانان استان ارسال شده و هنوز پاسخ استعلام‌ اسامی از سوی آن اداره اعلام نشده است.

علی اکبر سلطانی در پاسخ به این سوال که در صورت دریافت پاسخ، آیا آمادگی برگزاری انتخابات وجود دارد یا خیر، گفته بود: قطعا آمادگی برگزاری مجمع را داریم. حتی برای مکان برگزاری نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است و جواب استعلام‌ها که به دستمان برسد، بلافاصله نسبت به برگزاری مجمع اقدام می‌کنیم.

نام ۱۴ نفر به عنوان کاندیداهای نهایی انتخابات هیئت فوتبال فارس به اداره کل ورزش و جوانان ارسال شده است.

بر اساس این گزارش نزدیک به ۹ ماه است که هیئت فوتبال استان فارس به صورت سرپرستی اداره می‌شود و در برگزاری مجدد انتخابات تعلل به وجود آمده است. ضمن اینکه به جز هیئت فوتبال، ۱۴ هیئت ورزشی دیگر نیز در استان فارس مدت‌هاست که به‌صورت سرپرستی اداره می‌شوند و این نوع مدیریت در هیئت‌ها باعث ایجاد خلل در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها شده است.منبع: خبرگزاری ایسنا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار