چاپ کد خبر: 92495
27 مرداد 1401

خبری خوش برای کارمندان در مورد افزایش حقوق

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی : فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارمندان شهریور ماه امسال اعمال می‌شود.

به گزارش اول فارس ، سید محمدرضا حسینی گفت: فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای کارکنان وزارتخانه‌هایی که تاکنون شامل شان نشده بود از جمله وزارت کار، مراحل پایانی تصویب را طی می‌کند و از ماه آینده (شهریور ماه) اعمال می‌شود.

وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم عدالت است و بر این مبنا اقشار ضعیف و استان‌های محروم در آن جایگاه ویژه‌ای دارند و دولت جایگاه ویژه‌ای برای آنان قائل است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هدف بنده از سفر استانی بررسی مسائل و مشکلات اداره کل و حضور در شورای هماهنگی، مرور سیاست‌های دولت جدید و ارزیابی اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

حسینی در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران یاسوج توجه به سلامت و ورزش کارکنان را از اولویت‌های ویژه وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: همه همکاری ها لازم برای تکمیل بخش‌های نیمه تمام مجموعه ورزشی کارگران یاسوج انجام می گیرد.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امنیت و آسایش مردم و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران به واسطه خون شهدا و جان برکفان این نظام است افزود:  با این حال فاصله ما با معیار و اهداف شهیدان زیاد شده است و باید تلاش کنیم آرمان ها و اهداف شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی گفت: چرا باید مدیر انقلابی و به ظاهر پیرو خون شهیدان از خودروهای گران قیمت استفاده کند این در حالی است که کارمند و کارشناس زیر مجموعه، یک دستگاه خودرو برای ماموریت ندارد.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خطاب به مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان تاکید کرد:در انتخاب مدیر نباید وامدار و بله قربان گوی سیاسیون و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باشید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در دیدار با معاون توسعه منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مشارکت و سرمایه گذاری بنگاه‌های وابسته به این وزارتخانه در این استان را خواستار شد.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علی اکبر پنجشنبه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

مابازنشصته های منطقه محروم ایا حقوق اظاف میشه

ناشناس پنجشنبه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

ما بدبخت بیچاره ها که کارمند نیستیم و هیچ بیمه ای نداریم چه خاکی تو سر مسئولین بریزیم

ساسان پنجشنبه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

چرا ناحق میکنید ،از ابتدای سال نه از ماه آینده نصف سال تو بدبختی و بدهی و گرفتاری گذشت و میگذره ،خدایی و الله وکیلی فکر کنین و بداد دل ما و خانواده هامون برسین ،بخدا دیگه داغونیم و زندگیمون پاشون شده ،خدایی میوه ،خرما ،شیر ،آجیل و…. همه چی از سفره هامون حذف شده ،آیا بفکر آینده بچه هامون هستین که نیاز به آموزش دارن و نیاز به اقلام خوراکی دارن ،آیا بفکر افسردگی جامعه و فرزندانمون هستین ،اینها آیندگان کشور هستن ،مگر اینکه بخواهیم هیچ بفکر آینده این سرزمین و زنده ماندن اسم اسلام و شیعه نباشیم ،شما را بخدا قسم یه فکری کنید ،بخدا بچه هامون افسردگی گرفتن

آخرین اخبار