خبر خوش مدیرکل راهداری فارس در باره محور سیاخ دارنگون-خان خمیس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس خبر داد. به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، علیرضا راستیار با بیان اینکه عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس خبر داد.

راهداری محور سیاخ دارنگون خان خمیسعلیرضا راستیار

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، علیرضا راستیار با بیان اینکه عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس آغاز گردیده گفت : در راستای افزایش ایمنی در تردد ۷ کیلومتر از این محور با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال تعریض و بهسازی میگردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود به دلیل تردد بالا در این محور در روزهای تعطیل و آخر هفته که به دلیل وجود
باغات می باشد، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به انجام مطالعات فنی برای تعریض و بهسازی این مسیر اقدام نمود و پس از طی تشریفات قانونی پیمانکار آن را انتخاب نمود تا ۷ کیلومتر این از این محور تعریض و بهسازی گردد.

راستیار هم چنین خطرنشان ساخت : عرض این محور هم اکنون ۷ متر است که قرار است به بیش از ۲۱ متر تعریض گردد و به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک برود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به مشخصات این پروژه نیز اشاره کرد و گفت : بیش از ۱۷۹ هزار مترمکعب خاکبرداری ، ۱۱۶ هزار متر مربع تسطیح بستر ، ۵۷ هزار متر مکعب خاکریزی از جمله مشخصات فنی پروژه تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در پایان یادآور ساخت : مدت زمان اجرای این پروژه یک سال می باشد که در صورت تزریق مناسب اعتبار امیدواریم در زمان کوتاهتر مقرر به بهره برداری برسد و آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای باشد.

مطالب مرتبط

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است

اعمال قانون برخط اضافه بار توسط سامانه‌های توزین حین حرکت در استان فارس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان :محور شیراز-مرودشت پرترددترین محور فارس

نظرات

  • ابراهیم فلاح زاده

    تاریخ : ۲۳ - تیر - ۱۴۰۲

    با سلام . به نظر می رسد روند اجرای کار خیلی کند داره پیش می‌ره . ضمن اینکه این همه خاک که از تپه برداشته شده معلوم نیست به کجا می فرستند و چرا صرف حاشیه جاده نمیشه تا روند کار تسریع شود. خواهشاً مسولین رسیدگی کنن


  • محمد رضا خلیل دوست

    تاریخ : ۹ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    ممنون از آقای راستیار،بابت زحمات بینهایت ایشان،واقعأ،فردی خوش قول ،ومرد عمل هستند ،وثابت شده هست ،خدا قوت


  • علی

    تاریخ : ۸ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    علت اصلی ترافیک کم عرض بودن پل ورودی سیاخ به جاده اصلی شیراز بوشهر هست که عصر های جمعه کیلومتر ها ترافیک بوجود میاد


  • علی

    تاریخ : ۸ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    اقای مدیر کل اینکه جاده مذکور پاسخ گوی ترافیک ان نیست کاملا درست ولی روزهای تعطیل بعلت عرض کم پل اتصالی به جاده اصلی یعنی پل ورودی به جاده اصلی شیراز کازرون هست که موجب کیلومتر ها ترافیک میشود که هم وقت مردم را میگیرد و هم در مصرف سوخت خودروها تاثیر گذار است خودتان یک عصر جمعه ترشریف بیارین و ببینید


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    خدا قوت
    میبایست کل جاده تا کوآر تعریض شود.چون در این مسیر همواره شاهد تصادف های مرگباری اتفاق می افتاد..


  • مهرورز

    تاریخ : ۷ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    تعریض این جاده و احداث پل در تقاطع با جاده بوشهر از نیازهای اساسی این بخش می‌باشد.


  • سقلمه چی

    تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    این بسیار عالیست . کلش جاده کهمره سرخی هم مورد توجه قرار می گرفت به هیچ وجه جاده ۴۰ سال پیش الان جوابگو این همه خودرو و تردد نیست . تفرجگاهها و جنگل باعث جذب گردشگر شده انا باعث تلفات و خسارات جانی بسیار زیاد شده است . مسولان و دست اندرکاران کهمره سرخی را دریابید


  • براتی

    تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    خسته نباشن مسئولین محترم بعداز این همه حادثه مرگبار همت کنند ادامه جاده را عریضتر کنند تا کمتر شاهد تصادفات خطرناک وتلفات جانی در این جاده باشیم


  • ناشناس

    تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    خسته نباشن مسئولین محترم بعداز این همه حادثه مرگبار همت کنند ادامه جاده را عریضتر کنند تا کمتر شاهد تصادفات خطرناک وتلفات جانی در این جاده باشیم


  • ناشناس

    تاریخ : ۴ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    امیدوارم که فقط حرف نباشد و به عمل تبدیل شود


  • ابراهیم فلاح زاده

    تاریخ : ۴ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    خدا قوت . انشاالله فاز دوم هم از دو راهی خانه خمیس تا دو راهی دارنگون تعریض شود


  • ابراهیم فلاح زاده

    تاریخ : ۴ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    خدا قوت . واقعا این جاده که به جاده مرگ معروف شده رسیدگی ویژه نیاز داره . انشاالله در فاز بعدی در ادامه از سر دو راهی خانه خمیس تا دو راهی دارنگون و فاز یک و دو که ۹کیلومتر میشه و بخش عمده از زمین ها متعلق به سپاه و ارتش هست با همکاری این دو ارگان تعریض گردد . اگر تجهیزات قرارگاه برای خدمت رسانی به مردم پای کار بیاد حتما مشکل حل خواهد شد


  • ابراهیم فلاح زاده

    تاریخ : ۴ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    خدا قوت . واقعا این جاده که به جاده مرگ معروف شده رسیدگی ویژه نیاز داره . انشاالله در فاز بعدی در ادامه از سر دو راهی خانه خمیس تا دو راهی دارنگون و فاز یک و دو که ۹کیلومتر میشه و بخش عمده از زمین ها متعلق به سپاه و ارتش هست با همکاری این دو ارگان تعریض گردد . اگر تجهیزات قرارگاه برای خدمت رسانی به مردم پای کار بیاد حتما مشکل حل خواهد شد


  • فرزاد سلیمی

    تاریخ : ۴ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    کاش مسئولان فکر تعریض جاده روستای دهنو قلندری از بخش ارژن را هم داشتند.


  • سجاد صاحبی منصور

    تاریخ : ۲ - اردیبهشت - ۱۴۰۲

    فدای دولت ایران