حوادث

خرید ۱۰۰ میلیونی از یک طلافروشی شهر بوانات با ترفند رسید ساز جعلی

فرمانده انتظامي بوانات گفت: فردی که با ترفند استفاده از رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری یک میلیاد ریالی از یک طلافروشی کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

به گزارش حوادث اول فارس از شیراز ، سرهنگ “ابوالحسن مزارعی”  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه صاحب یکی از طلا فروشی‌های سطح شهر بوانات به پلیس آگاهی و ارائه مرجوعه قضایی با موضوع کلاهبرداری با ارائه رسیدساز جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی، مشخص شد خانمی ناشناس با مراجعه به طلافروشی با خرید مقداری طلا به مبلغ یک میلیارد ریال و ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری و سپس متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی بوانات گفت: کارشناسان پلیس آگاهی با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی کلاهبردار را در شهرستان شیراز شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ “مزارعی” با بیان اینکه متهمه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: هنگام فروش کالا ابتدا حساب بانکی خود را چک و در صورت اختلال در سامانه پیامکی حتما موجودی حساب خود را از طریق اینترنت بانک و یا کارتخوان بررسی کنید و پس از حصول اطمینان از واریز وجه، کلای فروخته شده تحویل دهید.

اشتراک گذاری