با حضور مدیر کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو؛

خط تولید «کاتتر شریانی» در شیراز افتتاح شد

خط تولید «کاتتر شریانی» در شیراز افتتاح شد

خط تولید «کاتتر شریانی» در شیراز با حضور مدیر کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو افتتاح شد.

به گزارش اول فارس به نقل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سعیدرضا شاهمرادی» مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو کشور در ابن آیین با تاکید بر حمایت از تولید داخلی، گفت: در حوزه سلامت به ویژه در حوزه تجهیزات پزشکی پیشرفت های بسیار خوبی را شاهد هستیم که جا دارد از این مجموعه دانش‌بنیان که دغدغه آن، سلامت مردم و تلاش برای دسترسی آسان‌تر جامعه پزشکی و بیماران به اقلام موردنیاز است، قدردانی کنیم.


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش نخبگان گفت: به طور معمول، مجموعه‌های دانش‌بنیان را افراد نخبه، دلسوز و طرفدار رشد و اعتلای کشور تشکیل می دهند و حمایت از این مجموعه‌ها، سرمایه‌گذاری درازمدت برای کشور است.
دکتر «محمدجواد راعی» افزود: با افتتاح این خط تولید گام بلندی در راستای کاهش واردات و صرفه جویی ۵۰ تا ۹۰ درصدی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی استان خواهیم داشت.
«کاتتر شریانی» ابزاری است که در داخل شریان بیمار قرار داده شده و اغلب در بخش های مراقبت های ویژه یا در حین بیهوشی برای پایش فشار خون به صورت لحظه‌ای استفاده می‌شود.


آیین افتتاحیه خط تولید مستقل کاتتر شریانی با حضور دکتر «سعیدرضا شاهمرادی» مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، مهندس«ابوالفضل اله بخشی» رئیس اداره ملزومات پزشکی اداره کل تجهیزات پزشکی، دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مهندس «محمدامین کشاورز» مدیر تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه و جمعی از مدیران استانی و دانشگاهی برگزار شد.

مطالب مرتبط

کشف انواع تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق از یک انبار در شیراز

فروشگاه کالای پزشکی در شیراز که جنس قاچاق میفروخت جریمه شد

فراخوان تامین ملزومات و تجهیزات پزشکی، دستگاه اکسیژن خانگی و ماسک NIV

نظرات