خواننده پرخاطره کوچه بازاری برای همیشه از ایران رفت

خواننده پرخاطره کوچه بازاری برای همیشه از ایران رفت

خواننده پرخاطره کوچه بازاری ایران ‎«عباس قادری» برای همیشه از ایران ‎مهاجرت کرد. بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار تصویری از این خواننده قدیمی در توئیتر خود نوشت: «شهرام قادری پسر این خواننده قدیمی ایرانی خبر این مهاجرت را تایید کرد.ترانه «زیارت» پرطرفدارترین اثر این استاد موسیقی کوچه بازاری ایرانی است. آمریکا و شهر […]

عباس قادری+خواننده پرخاطره کوچه بازاری برای همیشه از ایران رفت

خواننده پرخاطره کوچه بازاری ایران ‎«عباس قادری» برای همیشه از ایران ‎مهاجرت کرد.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار تصویری از این خواننده قدیمی در توئیتر خود نوشت: «شهرام قادری پسر این خواننده قدیمی ایرانی خبر این مهاجرت را تایید کرد.ترانه «زیارت» پرطرفدارترین اثر این استاد موسیقی کوچه بازاری ایرانی است. آمریکا و شهر لُس آنجلس مقصد این هنرمند ایرانی معرفی شده است.»

عباس قادری (زادهٔ ۲۶ شهریور ماه ۱۳۲۶ در تهران) خوانندهٔ ایرانی در سبک موسیقی کوچه‌بازاری است. او در سال‌های آغازینِ دههٔ ۱۳۵۰ با اجرای ترانه‌های «بدنام» و «زیارت» (زوار) به شهرت رسیده است.

عباس قادری دارای دو دختر و دو پسر به نام‌های علیرضا و شهرام است که آهنگ‌های جدیدش از ساخته‌های شهرام است و همچنین تعدادی از آهنگ‌های قدیمی عباس قادری توسط شهرام قادری دوباره تنظیم و بازسازی شده‌است.

اولین آهنگ عباس قادری آهنگی بود به اسم چیزی که عوض داره گله نداره که بعد از عرضه، با استقبال خوبی از طرف مردم رو به رو شد و بعد از این آهنگ او صدها ترانه خاطره انگیز دیگر هم اجرا کرد. عباس قادری تنها خواننده‌ای از نسل خوانندگان مردمی ایران است که هیچگاه دست از کار خود نکشید و همچنان کارش را تا به امروز ادامه داده‌است.

مطالب مرتبط

وقوع مهاجرت‌های گسترده درون سرزمینی بدلیل فرونشست زمین در ایران

وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت: سهمیه هم حد و حدودی دارد / وقتی رتبه ۲ رقمی کنکور پزشکی تهران قبول نشود مهاجرت می‌کند

خبری خوش برای افرادی که به آلمان مهاجرت کرده‌اند/شرایط اصلی برای کسب تابعیت آلمانی

نظرات

  • تقی

    تاریخ : ۲۷ - اسفند - ۱۴۰۱

    رفت که رفت کسی برایش عزا نمی گیرد !!!!
    هیچ کجا وطن آدمی نمی شود !!!


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۷ - اسفند - ۱۴۰۱

    بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستم وباماهی ۲میلیون تومان که ازسازمان تامین اجتماعی میگیرم . شورای عالی کار حالیش نیست . به چه بدبختی زندگی میکنم و اینکه تورم مسکن ۱۰۰۰درصد است وتورم خوراکی ها ۵۰۰درصداست وقیمت پسته کیلویی ۸۰۰هزارتومان است