هودلاین ها(خطوط روی درپوش موتور) نیز به زیبایی با جلوپنجره هماهنگ شده اند. در نمای جانبی و عقب نیز همه چیز به خوبی و بدون هیچ گونه نقصی کنار یکدیگر هماهنگ شده اند. در قسمت پایین سپر عقب یک بخش پلاستیکی مشکی جانمایی شده که البته نمی توان آن را دیفیوزری حرفه ای دانست اما به هر ترتیب حس اسپرت را به ببیننده انتقال می دهد.
در مجموع باید گفت: سری ۳ مدل ۲۰۲۳ بهترین ویرایش از این خودرو در نسل جدید است.
فضای داخل کابین می توان ترکیبی جذاب از طراحی کلاسیک و باکیفیت را همراه با فناورانه های روز احساس کرد. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر کنار نمایشگر ۱۴.۹ اینجی تنظیمات سرگرمی قرار گرفته است و در قابی یکپارچه جانمایی شده اند.
پیشرانه
در مدل پایه از تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۲۵۵ اسب بخار خروجی استفاده شده است. مدل پلاگین هیبرید نیز برابر با ۲۸۸ اسب بخار خروجی دارد. برای طرفداران سرعت نیز مدل ام۳۴۰آی قابل سفارش است که از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری با ۳۸۲ اسب بخار خروجی استفاده می کند.
سامانه تمام چرخ محرک فقط برای مدل های ام۳۴۰آی و ۳۳۰ایی پلاگین هیبرید فعال است.
رینگ های استاندارد در اندازه ۱۸ اینچی ارائه می شوند.
قیمت این مدل ها هنوز مشخص نیست اما مدل ۲۰۲۲ ب ام و ۳۳۰آی از ۴۲۴۴۵ دلار آغاز می شود و در مدل ام۳۴۰آی به ۵۵۶۹۵ دلار می رسد.
نظرات