• 30 / تیر 1403 / 16:15
  • شناسه خبر : 149544

خودکشی نافرجام یک کارگر پتروشیمی به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری

روز چهارشنبه هفته گذشته یک کارگر بیکار شده پتروشیمی «ارغوان گستر ایلام» به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری، اقدام به خودکشی کرد.


خبرگزاری ایلنا : یک منبع کارگری در شهر چوار در استان ایلام با تایید خبر اقدام به خودکشی یک کارگر بیکار شده در پتروشیمی ارغوان گستر ایلام گفت: یک کارگر بیکار شده روز چهارشنبه (۲۷ تیر ماه) در محوطه بیرونی پتروشیمی ارغوان گستر حین پیگیری وضعیت بازگشت بکار خود با ریختن بنزین روی سرش اقدام به خودکشی کرد که با ورود به موقع سایر کارگران، از این اقدام جلوگیری شد.

وی گفت: این کارگر با چند سال سابقه‌ی کار موقت در پتروشیمی، در پی اقدام شرکت پیمانکار در تعدیل برخی نیروها به دلیل پایان پروژه، دست به این اقدام زده‌است.

وی افزود: شب گذشته نیز همسر یکی از کارگران به دلیل مشکلات مالی ناشی از بیکاری همسر خود با خوردن قرص برنج اقدام به خودکشی کرده که با اقدام به موقع امدادگران از مرگ نجات پیدا کرده است.

این کارگر با بیان اینکه در جریان اعترض کارگران، دوشنبه هفته گذشته حدود ۷ نفر کارگران بیکار شده پتروشیمی ارغوان گستر به دلیل پیگیری وضعیت شغلی خود بازداشت شدند که بعد از سه روز (پنجشنبه) آزاد شدند.

طی دو ماه گذشته شماری از کارگران یک شرکت پیمانکاری مستقر در پتروشیمی ارغوان گستر با اتمام بخشی از این پروژه، بیکار شده‌اند.

گفته می‌شود تحقیقات در مورد روشن شدن دلایل این حادثه ادامه دارد.

مطالب مرتبط

درگذشت رئیس سابق زندان مرکزی ایلام بر اثر غرق شدن در رودخانه سیمره

جزئیات اقدام به خودکشی زنی جوان در معالی آباد شیراز/پلیس بموقع رسید

۶ پتروشیمی بلاتکلیف فارس به شهرهای بندری منتقل می شوند

نظرات