چاپ کد خبر: 1553
11 آبان 1397

دختران شیرازی بدون پول بازی می‌کنند!

بسکتبال

سرمربی تیم بسکتبال صدرا شیراز گفت: استان فارس از نظر اسپانسری فوق العاده ضعیف است و این به مسئولان بالاتر برمی‌گردد که خوب پیگیری نمی‌کنند. اسپانسر ما فقط به اندازه رفت و برگشت‌هایمان است و بازیکنان و کادرمان قرار داد مالی ندارند.

به گزارش اول فارس سرور روانی پور سرمربی تیم بسکتبال بانوان صدرا شیراز در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت این تیم اشاره کرد و گفت:  قبلا در سوپر لیگ A بودیم اما به دلیل نبود اسپانسر به سوپرلیگ  B رفتیم و دوباره با بدبختی خودمان را بالا کشیدیم. الان هم وضعیت اسپانسری‌مان خیلی خوب نیست. متاسفانه استان فارس از نظر اسپانسری فوق‌العاده ضعیف است و این به مسئولان بالاتر برمی‌گردد که خوب پیگیری نمی‌کنند. اسپانسر ما فقط به اندازه رفت و برگشت‌هایمان است و بازیکنان و کادرمان قرار داد مالی ندارند.  به عبارتی از نظر اقتصادی شرایط جالبی حاکم نیست، حتی می‌خواستیم  با پالایش نفت آبادان یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم که به ما گفتند بودجه نداریم،  وقتی آنها بودجه نداشته باشند تصور کنید  وضعیت سایر تیم‌ها چگونه است.

او در ادامه افزود: باشگاه صدرا قبلا فعال بود اما متاسفانه تغییرات مدیریتی در شهرداری شهر صدرا انجام شد  و آنها مخالف ورزش حرفه‌ای  بودند . آن موقع در جایگاه  سوم سوپر لیگ کشور قرار داشتیم که بعد از آن همه چیز لغو شد و الان دوباره باشگاه برقرار شده است. سال قبل هم به بدبختی چند میلیون جمع می‌کردیم که بتوانیم تیم را به سرانجام برسانیم اما با این وجود نایب قهرمان سوپر  B شدیم. امسال ناظم الشریعه که فردی حرفه‌ای است مدیریت باشگاه را برعهده دارد و مطمئنم بی‌گدار به آب نمی‌زند.

روانی پور  در مورد بازی اول این تیم در لیگ که با پیروزی برابر پاژ تهران به پایان رسید، گفت: بازی راحتی برای بازیکنانم بودم اما به عنوان مربی راضی نبودم چون چیزی که مد نظرم داشتم اتفاق نیفتاد. البته بازی اول مشکلات خاص خودش را دارد و تا بازیکنان  از نظر شرایط مسابقه و انگیزشی روی فرم بیایند و خود راکنترل کنند زمان می برد. امیدوارم بتوانیم در مسابقات بعدی آماده‌تر باشیم.

او به وضعیت آمادگی تیم خود اشاره و بیان کرد: نمی‌توانم بگویم کامل آماده هستیم چون تکلیف باشگاه‌مان حدود دو هفته قبل مشخص شد، تمریناتمان را داشتیم اما سفت و سخت نبود. به هر حال  در مراحل آمادگی هستیم و هنوز  به جایگاهی که مد نظرمان است نرسیدیم اما بازیکنان مستعد و با پتانسیل هستند.

سرمربی تیم صدرا شیراز در مورد بازی هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت:  قرار بود این هفته با نارسینا تهران بازی داشته باشیم اما به دلیل اینکه خانم عسکرنیا درگیر مسابقات ملی هستند زمان بازی‌مان جابه جا و به هفته‌های بعد موکول می‌شود بنابراین این هفته استراحت داریم که موقعیت خوبی است  تا خودمان را جمع و جور کنیم چون بعد از آن با تیم خوب گروه بهمن بازی داریم.

روانی پور در پایان این گفت‌وگو  و در مورد  فصل جاری لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت:  امسال لیگ برنامه ریزی قانونی دارد در حالی که سال‌های قبل اینگونه نبود. طهماسیان هم زحمت می‌کشد و سعی دارد که لیگ طبق قوانین پیش برود. نکته دیگر اینکه همیشه گفته‌ام ای کاش همه تیم‌ها امکانات نسبتا مشخص و یکسانی داشتند تا مشخص می‌شد کدام تیم، مربی و بازیکن کار کرده، اینکه کسی با  چند میلیارد هزینه و جذب تعداد زیادی از بازیکنان ملی قهرمان شود هنر خاصی نیست. البته امسال چون بودجه‌های بقیه کمتر و بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شدند بازی‌ها قشنگ تر می‌شود.

تیم صدرای شیراز با ترکیب زهرا گرگین، ندا حقیقی، سارا مشکسار، ماریا مرزبان، زهرا حلبی ساز، سوگند قائدعلم، مهناز وصالی، زهرا زنگنه، زهرا حق جو، مهسا زراعت پیشه، نگین صادقی و هاله شیبانی در لیگ برتر بسکتبال بانوان حضور دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار