چاپ کد خبر: 104045
22 بهمن 1401

درخواست خسارت ۱۳۵ میلیارد تومانی یک مرد از زنی که عشق او را رد کرد

این مرد همچنین به اتهام نقض توافق فی‌مابین درمورد رابطه‌شان شکایتی ۲۲ هزار دلاری علیه این زن مطرح کرد.

looovee
مردی از زنی که به عشق او جواب رد داد چون او را دوست معمولی خودش می‌دانست، به‌دلیل «ضربه روحی» وارده شکایت کرد و زن را نیز به اعاده حیثیت واداشت.

این دو فرد ساکن سنگاپور که از سال ۲۰۱۶ یکدیگر را می‌شناختند، بعد از طرح دعوی حقوقی علیه یکدیگر به‌دنبال غرامت میلیون‌ها پوندی‌اند.

به گزارش سی‌ان‌ای نیوز (CNA News)، کی کاوشیگان، مدیر شرکت هواپیماهای بدون سرنشین دی وان ریسینگ (D1 Racing) دو شکایت علیه نورا تان‌ شو می مطرح کرد.

او ادعا کرد که اقدام‌های تان «شهرت والا»ی او را مخدوش کرده است، موجب «آسیب و افسردگی»‌اش شده و باعث شده است دست‌کم پنج مشارکت تجاری را از دست بدهد.

تان نیز اعاده حیثیت کرد و خواستار غرامت مبلغی شد که برای تضمین امنیتش در مقابل او و هزینه‌های جلسات مشاوره پرداخته است.

این دو در سال ۲۰۱۶ یکدیگر را دیدند و با هم آشنا شدند. تان گفت، اما از حدود سپتامبر ۲۰۲۰ «که شیوه نگاهشان به این رابطه با هم متفاوت شد» همه چیز شروع به تغییر کرد.

این زن گفت که کاوشیگان در نظرش یک دوست معمولی بود، اما او خودش را «صمیمی‌ترین دوست» تان می‌دانست. تان بعدا از او خواسته بود که تعامل‌هایشان را کم کنند.

کاوشیگان در اولین شکایت خود، از تان به‌دلیل نقض توافق بهبود روابطشان ۲۲ هزار دلار سنگاپور (۱۳ هزار و ۶۱۳ هزار پوند) غرامت خواست. اما دادگاه بدوی این شکایت را سوءاستفاده از قانون خواند و رد کرد.

دادگاه اعلام کرد:«این دادگاه هم‌دست تلاش حساب شده او برای واداشتن متهم به نامزدی نخواهد شد.»

کاوشیگان دومین شکایتش را به اتهام تهمت و ضربات روحی که تان وارد کرده است، به مبلغ سه میلیون دلار سنگاپور (۱.۸ میلیون پوند) به دادگاه عالی سنگاپور فرستاد.

طبق فهرست دادگاه عالی سنگاپور، جلسه رسیدگی به شکایت کاوشیگان در تاریخ ۹ فوریه خواهد بود.

از سوی دیگر، تان نیز به‌دنبال غرامت ۴۸۰ دلاری (۲۹۶ پوند) و ۱۰۰۰ دلار سنگاپور (۶۱۸ پوند) برای نصب تجهیزات امنیتی مانند نمایشگر دیجیتالی در ورودی، حسگر هشدار آژیر و آیفون تصویری هوشمند است.

او درصدد است تا هزینه‌هایی را که برای جلسات مشاوره و درمان که به درخواست کاوشیگان انجام داده نیز به او پرداخت شود.

او ادعا کرد آزار، هشدار و عذاب ناشی از اقدام‌های کاوشیگان مجبورش کرده است تا ارتباطش را با او حفظ کند.

او گفت بعد از آنکه کاوشیگان در ژوئیه ۲۰۲۲ جلوی در خانه‌اش آمد و از رفتن امتناع کرد، مجبور شد دست به اقدام‌هایی بزند. تان گفت بعد از اینکه نپذیرفت با کاوشیگان صحبت کند، او سعی کرد به همسایگان و محل کارش نزدیک شود.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار