دردسر بزرگ شهروندان شیرازی با ارسال غیر قانونی محموله های پستی آنان به صدرا
بیش از یکسال و نیم است که خدمات توزیع محموله های پستی شهروندان غرب شیراز به اداره پست شهر جدید صدرا واگذار شده است. گزارش شهروندان مناطق غربی شیراز حاکیست که مامورین توزیع پست شهر جدید صدرا بدلیل سختی تردد از صدرا به شیراز و کمبود عاملین توزیع در موارد متعدد از مراجعه به آدرس […]
بیش از یکسال و نیم است که خدمات توزیع محموله های پستی شهروندان غرب شیراز به اداره پست شهر جدید صدرا واگذار شده است.

گزارش شهروندان مناطق غربی شیراز حاکیست که مامورین توزیع پست شهر جدید صدرا بدلیل سختی تردد از صدرا به شیراز و کمبود عاملین توزیع در موارد متعدد از مراجعه به آدرس های مقاصد پستی شیراز خودداری و با عناوین مختلف محموله ها تحت عنوان عدم حضور یا عدم شناسایی نشانی و… در محل اداره پست صدرا نگهداری و در صورت مراجعه صاحب مرسوله و پیگیری احتمالی در سایت شرکت پست کشور مجبورند برای تحویل بسته های پستی خود ناچار به مراجعه به اداره پست صدرا می شوند.
بر اساس این گزارش در موارد عدیده پس از پایان زمان نگهداری محموله ها در پست صدرا محموله مرجوعی اعلام و به همین راحتی به مبدا بازگردانده می شوند.
آزادی مدیر کل پست اداره فارس در گفتگو با دلیل ارجاع محموله پستی شهروندان غرب شیراز و مشکلات ناشی از آن را نداشتن ساختمان اختصاصی در غرب شیراز اظهار کرده است.
سوال این است: مردم و شهروندان شیرازی بر اساس کدام قانون می بایستی هزینه نداشتن ساختمان اختصاصی شرکت پست در غرب شیراز را متحمل شوند؟
بدیهی است خسارت بازگرداندن محموله های پستی مردم و اجبار آنان به به مراجعه به شهر صدرا اقدامی غیر قانونی است و جا دارد مسوولین استان فارس و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تدابیر لازم جهت رفع این مشکل بزرگ را اندیشیده و با عوامل بی نظمی، اختلال در زندگی و ضرر و زیان مردم در اثر این قصور از وظایف برخورد قانونی لازم را اعمال نمایند.