چاپ کد خبر: 101351
17 دی 1401

درگیری مسلحانه عامل معروف کشتار حیات وحش لامرد با مامورین+جزئیات

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد گفت: پس از یک ماه تلاش در یک عملیات توام با درگیری و تیراندازی ، شکارچی غیرمجازی که درمنطقه کوه هوا شهرستان لامرد اقدام به شکار غیرمجاز می کرد دستگیر شد.

جزئیات درگیری مسلحانه عامل معروف کشتار حیات وحش لامرد با مامورین

به گزارش اول فارس ، حمزه برومند فر روز شنبه با بیان جزییات این عملیات اظهار داشت : در روز عملیات پس از هماهنگی با دادستان شهرستان لامرد ، پلیس ۱۱۰ و پاسگاه انتظامی شهر علامرودشت، ماموران وظیفه شناس یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد با تعقیب و گریز چند ساعته و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موفق به کشف و ضبط سلاح، فشنگ و گوشت حیوانات قاچاق شدند.

وی ادامه داد : در این درگیری که ۲ ساعت به طول انجامید یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد موفق به کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز، ۵ عدد تیر و مقداری گوشت حیوانات وحشی شدند.

برومند فر افزود: در این عملیات یکی از افرادی که سابقه شکار غیرمجاز داشت دستگیر شد که این فرد قبلاً هم نسبت به شکار غیر مجاز در منطقه اقدام کرده بود که با هوشیاری ماموران پس از عملیاتی یک ماهه و رصد مداوم به دام قانون گرفتار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد خاطر نشان کرد: هم دست این شکارچی غیر مجاز در این عملیات متواری شد اما با هماهنگی دادستان مراحل پیگیری و شناسایی این فرد ادامه دارد. این کشفیات در منطقه شکار ممنوع کوه هوا اتفاق افتاده است.

این مطالب را هم بخوانید:


۱۴ واقعیت عجیب در باره شاهان صفوی ایران و عکس های دیده نشده آنان

نگهداری و گرم کردن مجدد برنج پخته شده چه بلایی سر مان می آورد ؟


 در کانال اول فارس عضو شوید 

%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%87 1

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار