در محور شیراز-اصفهان|زیر بار ضایعات چه قایم کرده بودند !

در محور شیراز-اصفهان|زیر بار ضایعات چه قایم کرده بودند !

فرمانده انتظامی “آباده” از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی”  اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران انتظامی آباده با انجام گشت‌های […]

فرمانده انتظامی “آباده” از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی”  اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران انتظامی آباده با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محور مواصلاتی شیراز-اصفهان به یک دستگاه کامیون حامل بار ضایعات مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۲ دستگاه لیفتراک قاچاق و  فاقد مدارک قانونی که به صورت حرفه‌ای زیر بار ضایعات جاسازی شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “آباده” با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

عضو یکی از کانال های اخباراول فارس شوید

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

مطالب مرتبط

نظرات