چاپ       کد خبر: 73640
13 بهمن 1400

دستگیری دزدان پراید شیرازی ها در یک عملیات ضربتی

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای یک گروه سرقت پراید در شیراز خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ کاووس حبیبی با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع و گزارش چند دستگاه پراید در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی سارقان و کشف خودروهای مسروقه، به شکل ویژه در دستورکار کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی، پلیسی و بررسی میدانی صحنه های وقوع سرقت، کارآگاهان یکی از سارقان را درحال باز کردن وسایل و قطعات یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های انجام شده از متهم مشخص شد که وی با همدستی ۲ نفر دیگر اقدام به سرقت خودروهای شهروندان می‌کردند و قطعات و لوازم خودروها را به یک نفر مالخر می‌فروختند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه محل اختفای همدستان متهم و مالخر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه همگی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه آنان مقادیری اموال و قطعات سرقتی نیز کشف شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت هستند، در بازجویی های تکمیلی به سرقت ۴ دستگاه خودرو پراید در شیراز اعتراف کرده و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس به شهروندان توصیه کرد که از پارک کردن خودرو در محل های خلوت خودداری کرده و هنگام پارک و ترک خودور، آن را به تجهیزات ضد سرقت از قبیل قفل پدال، قفل فرمان و دزدگیر مجهز کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار