چاپ کد خبر: 97653
19 آبان 1401

دستگیری عوامل فعال یک کارگاه ساخت مواد منفجره در شیراز+عکس

در راستای صیانت از امنیت عمومی جامعه و با دستور قضایی عوامل دست اندرکار و فعال در یک کارگاه ساخت مواد منفجره در شیراز بازداشت شدند.
به گزارش اول فارس ، رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر با اشاره به اینکه فعالیت های اغتشاشگران زمینه تحرکات مخرب و نا امن کننده گروه های تروریستی را افزایش داده است گفت: ظهر امروز یک کارگاه ساخت بمب های دست ساز و مواد منفجره در شیراز کشف و دو نفر ازعوامل فعال آن با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با دستور قضایی بازداشت شدند.

8762053 725
حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی و ضابطین هوشیار تر و بیدارتر از همیشه حافظ امنیت و پاسدار آرامش مردم هستند گفت: عوامل ضد امنیتی دستگیر شده در این کارگاه قصد ایجاد عملیات های ایذایی در شیراز و همزمان با تجمعات و فراخوان های اغتشاشگران داشتند.
این مقام ارشد قضایی استان اقلام کشف شده از بازداشت شدگان را شامل مقادیری مواد منفجره همراه با چاشنی های انفجاری ، کوکتل مولوتف ، سلاح گرم کمری و سلاح سرد عنوان کرد و افزود: در صورت استفاده این افراد از مواد انفجاری کشف شده بی تردید تلفات جانی و مالی بسیاری را بر جای می گذاشت که بحمد الله با رصد به موقع اطلاعاتی و شناسایی دقیق موقعیت و حوزه فعالیت این افراد و دستگیری آنان قصد شوم و شیطانی آنان خنثی شد.
گفتنی است این افراد با قرار بازداشت جهت تحقیقات تکمیلی و شناسایی ابعاد احتمالی دیگر در اختیار ضابطین قضایی در اداره کل اطلاعات استان فارس می باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار