دستگیری ۲ زندانی فلسطینی فراری از زندان اسرائیل+ فیلم و تصاویر

دستگیری ۲ زندانی فلسطینی فراری از زندان اسرائیل+ فیلم و تصاویر

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت ۲ زندانی فلسطینی که چند روز پیش از زندان گیلبوآ (جلبوع) فرار کرده بودند، خبر داد. مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده‌اند این ۲ زندانی که پس از فرار از زندان گیلبوآ دستگیر شده‌اند، محمود ارده و یعقوب قدری هستند. منابع صهیونیستی اولین تصاویر ۲ اسیر فلسطینی فراری از […]

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت ۲ زندانی فلسطینی که چند روز پیش از زندان گیلبوآ (جلبوع) فرار کرده بودند، خبر داد.

مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده‌اند این ۲ زندانی که پس از فرار از زندان گیلبوآ دستگیر شده‌اند، محمود ارده و یعقوب قدری هستند.

منابع صهیونیستی اولین تصاویر ۲ اسیر فلسطینی فراری از زندان گیلبوآ را که مقامات اشغالگر اعلام کردند که نیروهای اسرائیلی آن‌ها را دستگیر کرده‌اند، منتشر کرده‌اند.

14699420 549

خبرنگار الجزیره اعلام کرده است که دستگیری این دو زندانی در نزدیکی جبل القفزه، در جنوب ناصره انجام شد، جایی که صیونیست‌ها کارهای تحقیقاتی گسترده‌ای در آن انجام داده‌اند.

الجزیره در این باره نوشت این دو زندانی که مقامات اشغالگر دستگیری آن‌ها را اعلام کردند، ازجمله ۶ زندانی هستند که چند روز پیش از زندان گیلبوآ فرار کردند.

روز دوشنبه گذشته، ۶ اسیر فلسطینی در زندان جلبوع در سرزمین های اشغالی که عمدتاً وابسته به جنبش جهاد اسلامی بودند، از طریق تونلی که از داخل زندان به خارج آن حفر کرده بودند، موفق به فرار شدند.

فرار این اسرا از زندان علی‌رغم تدابیر شدید امنیتی در زندان جلبوع مسئولان اسرائیلی را سردرگم و بر آن داشته تا اقدامات کور و سرکوبگرانه خود علیه اسرای فلسطینی را تشدید کند.

درپی این رسوایی امنیتی برای دولت اسرائیل این رژیم به افزایش فشارها بر سایر اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم روی آورده است.

یکی از مسئولان هیئت اسرای فلسطینی نسبت به وقوع انقلاب در زندان های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات سرکوبگرانه هشدار داد.

مطالب مرتبط

آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیر عمد از محل موقوفه حاج علیرضایی شیراز

ترکیه با تجهیزات بومی «گنبد فولادین» خود را طراحی می‌کند

هشدار درباره واکنش شتاب‌زده ایران به ترور هنیه در محلی امنیتی در شمال تهران

نظرات