چاپ      کد خبر: 135750
10 اسفند 1402

دعوت شبکه تعاونی روستایی شیراز از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

دعوت شبکه تعاونی روستایی شیراز از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

بیانیه دعوت شبکه تعاونی روستایی شیراز از مردم برای  مشارکت گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منتشر شد.

در این بیانیه چنین  آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی

سلام علیکم

در آستانه ی انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر فرصتی مغتنم پیش روی ملت بزرگ ایران قرار گرفته است تا با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری بر افتخارات تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بیفزایند.

انتخابات، مظهر مردم سالاری دینی و تجلی اراده و خواست عمومی ملت در تعیین سرنوشت خویش است. این رخداد عظیم، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) است.

مشارکت گسترده شما مردم در انتخابات، بدون شک فواید و برکات فراوانی برای کشور به ارمغان خواهد آورد که به برخی از آنها اشاره می شود:

تقویت اقتدار ملی و عزت بین المللی: حضور پرشور مردم در انتخابات، پیامی قوی به جهانیان خواهد بود که ملت ایران با وجود تمام مشکلات و چالش ها، همچنان پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ایجاد انسجام و وحدت ملی: انتخابات، فرصتی برای تجدید میثاق ملی و تقویت وحدت و انسجام بین اقشار مختلف جامعه است.
انتخاب افراد اصلح و کارآمد: با حضور گسترده مردم در انتخابات، زمینه برای انتخاب افراد اصلح، متعهد و کارآمد فراهم خواهد شد.
حصول پیشرفت و توسعه کشور: حضور افراد شایسته و کارآمد در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، زمینه را برای حل مشکلات کشور فراهم ساخت.

انتخابات پیش رو، از اهمیتی ویژه برخوردار است. دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با القاء ناامیدی و یاس، مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

وظیفه خطیر ما در این برهه حساس، حضور پرشور و حماسی در انتخابات است.

بیایید با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با عزمی راسخ و گامی استوار، در این امتحان الهی سربلند بیرون آمده و با انتخاب افراد اصلح و کارآمد، آینده ای روشن برای کشورمان رقم بزنیم.

حضور ما در انتخابات، توطئه های دشمنان را خنثی و عزت و اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

همگی در روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق های رای، حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

رئیس اداره تعاون روستایی و مدیران عامل شبکه تعاونی های روستائی ، کشاورزی ، تولید ، زنان روستائی و تشکل های بخش کشاورزی شهرستان شیراز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار