چاپ       کد خبر: 147953
10 تیر 1403

دعوت محمدهادی جعفرپور وکیل دادگستری از مردم برای مشارکت در انتخابات و حمایت از دکتر پزشکیان

محمد هادی جعفرپور حقوق‌دان، وکیل پایه یک دادگستری  عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس ، نویسنده و فعال اجتماعی و سیاسی با انتشار بیانیه ای مردم را به مشارکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد.

دعوت محمدهادی جعفرپور وکیل دادگستری از مردم برای مشارکت در انتخابات و حمایت از پزشکیان

‏به گزارش اول فارس ، دربیانیه محمد هادی جعفرپور خطاب به مردم شریف ایران چنین آمده است:

به عنوان ‎وکیل دادگستری همواره سعی کرده‌ام در حد بضاعت اندک خویش همراه و حامی هموطنان عزیز بوده ، ‎مدافع حقوق ایشان باشم .
در همین موقعیت شاهد دغدغه ها ، آلام و خواسته های شما در حوادث و رویدادهای سیاسی سال های گذشته گذشته بوده، می‌دانم قهر درصد قابل توجهی از مردم به حضور در انتخابات نوعی کنش مدنی است و بنده نیز تا امروز با این عزیزان همراه و هم نظربودم.

این وکیل پایه دادگستری نوشته است: آمار مشارکت پیام روشنی است برای مسئولین که بدانند همچنان حقوق ملت را در تمامی سطوح مطالبه میکنیم، ‏اما عزیزان بدانید حکایت جمعه‌ی آتی ۱۵تیرماه۱۴۰۳ حکایت متفاوتی است،
عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس تاکید کرد: باور دارم می‌توان با عشق به میهن و تلاش در آبادانی ایران همراه ‎مسعود پزشکیان شد تا با حضور رئیس جمهوری صادق حقوق مردم در قالب فعالیت های مدنی مطالبه شود.

محمد هادی جعفرپور تاکید کرد: رای به پزشکیان را نوعی نه گفتن به وضع موجود ‎و مخالفت با تندروی‌ برخی ها می‌دانم ،لذا برای ‎ایران که دوستش داریم و آبادانی اش هدف مشترکمان است وعده‌ی ما جمعه ۱۵تیرماه در حوزه های رای گیری و…

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار