دلیل تصادفات مرگبار در آزادراه شیراز – اصفهان اعلام شد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: افتتاح‌های زود هنگام آزادراه‌ها بخشی از عوامل ایجاد نقاط حادثه خیز است. به گزارش اول فارس ، داریوش امانی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما در واکنش به ایجاد نقاط حادثه خیز آزادراه‌هایی که به تازگی افتتاح شده است گفت: بحث راه سازی با شرکت ساخت است […]

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: افتتاح‌های زود هنگام آزادراه‌ها بخشی از عوامل ایجاد نقاط حادثه خیز است.

آزادراه شیراز اصفهان

به گزارش اول فارس ، داریوش امانی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما در واکنش به ایجاد نقاط حادثه خیز آزادراه‌هایی که به تازگی افتتاح شده است گفت: بحث راه سازی با شرکت ساخت است و این شرکت تمام کار‌ها را بر اساس مطالعات و مشاوره‌های مناسب انجام می‌دهد.

وی افزود: امکان دارد باز کردن گره ترافیکی دلیل افتتاح زود هنگام باشد، کمبود علائم جاده‌ای در آزادراه‌های تازه بهره برداری شده نیز به مرور زمان برطرف می‌شود و از جمله آزادراه اصفهان – شیراز طرح بزرگی بود که یکسری کمبود علائم داشت، اما در حال حاضر این کمبود‌ها برطرف شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد.

شما هم نظر بدهید

مطالب مرتبط

مدیران تکراری همراه استاندار فارس در آزادراه شیراز به اصفهان+عکس

بیشترین تصادفات در این ۴ ساعت رخ می‌دهد

پاسخ نماینده شیراز به گرانی عوارض آزاد راه شیراز اصفهان: پروژه انتفاعی است ؛ حتما نباید از آزادراه تردد کنند

نظرات