چاپ      کد خبر: 13884
2 مهر 1398

دومین روز از بازگشایی مدارس شیراز و تلخی نبود سرویس حمل ونقل

در دومین روز از بازگشایی مدارس شهر شیراز، سرویس حمل ونقل دانش آموزان همچنان دچار اختلال است ، حتی اعلام رایگان بودن مترو در این کلانشهر بدلیل عدم دسترسی مناطق ونواحی مختلف شیراز به مترو هم هیچ مشکلی  از دانش آموزان و خانواده های آنها نکرد.

به  گزارش اول فارس ، جلوی بسیاری از مدارس   شاهد حضور صدها پدر ومادر خواهید بود که از دور ونزدیک جهت برگرداندن یا رساندن فرزندان خود به مدارس  در تلاش و البته اضطرابند، از خانه دار تا معلم و کارمند ونظامی و انتظامی تا روحانی  وپیر وجوان این روزها درگیر مشکلی بنام بی تدبیری محض در مدیریت و برنامه ریزی و اجرا سرویس مدارس در شیراز هستند.

هر چند برخی از مدارس از حضور برخی کارشناسان آموزش وپرورش و سازمان حمل ونقل و … برای بررسی موضوع خبر داده اند اما اینکه گزارشات ارائه شده این کارشناسان به روسای بالا دستی حاکی از واقعیت کمبود شدید سرویس مدارس باشد یا ترسیم فضای گل وبلبل ، … کسی خبر چندانی ندارد.

شرکتهای حمل ونقل طرف قرارداد سرویس مدارس هم البته پاسخگو مراجعات و تماسها برای بررسی علل و عوامل این مشکل نیستند. بنظر میرسد بدون ورود مسئولین ارشد استانی به موضوع  و عدم تکیه بر آمار وارقام روزمره  و برخورد جدی با مسئولان و عوامل مرتبط با این مشکل همچنان شاهد اختلال شدید در ترافیک شدید در خیابانها ومعابر منتهی به مدارس شیراز و رنج وعذاب خانواده ها خواهیم بود.

شیراز چهارراه زرگری

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار