چاپ کد خبر: 113659
15 خرداد 1402

دو حادثه تصادف با ۱۱ کشته و مصدوم در کازرون و سپیدان

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون گفت:️ تصادف دو خودرو در محور کازرون به قائمیه، ۳ فوتی و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

حادثه تصادف
️ به گزارش اول فارس ، بهمن جمشیدی  گفت: تصادف دو خودرو دنا و پراید در محور کازرون به قائمیه در منطقه دریس ۳ فوتی و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون گفت: در ساعت ۲۲:۵۱ دقیقه یک شنبه شب حادثه تصادف دو خودرو سواری به مرکز اورژانس کازرون گزارش شد که بلافاصله ۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: در این حادثه ۳ نفر مصدوم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان ولیعصر کازرون منتقل شدند.

️ رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون گفت: متاسفانه ۳ نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست دادند.

۵ مصدوم در برخورد سواری سمند با پژو ۴۰۵ ‌در سپیدان
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان از مصدوم شدن ۵ نفر در حادثه برخورد خودرو سمند با خودرو ۴۰۵ خبر داد .

مهدی خورشیدی درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: در تاریخ ۱۴ خرداد سال جاری ساعت ۲۱:۳۵ طی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (EOC) به پایگاه دالین گزارشی مبنی بر برخورد خودروسواری سمند با خودرو سواری ۴۰۵در کیلومتر ۳۷محور سپیدان -شیراز دریافت شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله نجاتگران تخصصی تیم امداد و نجات بین شهری پایگاه دالین، با هماهنگی مرکز کنترل عملیات (Eoc) با خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند افزود: پس از ارزیابی صحنه ، ایمن سازی و تثبیت خودرو و صحنه حادثه صورت گرفت و با همکاری اورژانس اقدامات مورد نیاز کمک های اولیه و پیش بیمارستانی برای مصدومین انجام گرفت و بوسیله آمبولانس های اورژانس و هلال‌احمر مصدومان به بیمارستان رجایی شیراز منتقل شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار