چاپ       کد خبر: 104900
3 اسفند 1401

دو عکس خاص و جذاب مینا وحید در ترکیه و نفیسه روشن در مشهد

استوری جدید نفیسه روشن که عکسی از خود با استایل متفاوت منتشر کرده مورد توجه قرار گرفته است.

استوری جدید نفیسه روشن که عکسی از خود با استایل متفاوت منتشر کرده مورد توجه قرار گرفته است.

 نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. نفیسه روشن کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی را دارد. نفیسه روشن اولین فعالیت بازیگری اش در سریال روزهای بیاد ماندنی بود که در سال ۸۲ به نمایش درآمد.
نفیسه روشن برای بازی در سریال اغما بود که سال ۱۳۸۶ از شبکه اول سیما بر روی انتن رفت شهرت زیادی پیدا کرد. نفیسه روشن از بازیگر های حامی حقوق حیوانات است که در این زمینه فعالیت های زیادی انجام می دهد.

مینا وحید گفته که ایران را به مقصد ترکیه کرده است. اما نگفته که چه زمانی به ایران باز خواهد گشت. ولی مشخص است که قصد او مهاجرت نیست.

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران متولد  ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود. مینا وحید با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی به دنیای سینما و بازیگری وارد شد، ولی شهرت مینا وحید در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد. این فیلم کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده است.
مینا وحید در سریال شهرزاد و در فیلم‌ هایی مثل کفشهایم کو و هایلایت حضور یافته است. از دیگر آثار مینا وحید می توان به بعد از تو، دوران عاشقی، بانوی عمارت، دختران حوا، ساعت به وقت صفر، آتش سبز و آن دیگری اشاره کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار