چاپ کد خبر: 146658
27 خرداد 1403
رییس ستاد پزشکیان در فارس گفت:

دکتر مسعود پزشکیان ۲ تیرماه به شیراز می آید

ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان های فارس با مشارکت فعال گروه‌های مدنی، سیاسی و اجتماعی در شیراز گشایش یافت.

دکتر مسعود پزشکیان 2 تیرماه به شیراز می آید
به گزارش اول فارس ، سیدعبدالرزاق موسوی رییس ستاد مسعود پزشکیان با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان از این مراسم گفت: این جمعیت حاضر در سالن نوید روزهای خوبی را می‌دهد، امیدوار هستیم در هشتم تیرماه شاهد انتخاباتی از جنس و نوع دوم خرداد ۷۶ باشیم. ما مردم ایران و به ویژه استان فارس و شهر شیراز استحقاق دوم خرداد را داریم.
وی با اشاره به روند شکل‌گیری کمیته‌های شهرستانی و فرعی ستاد پزشکیان در استان فارس ابراز کرد:۳۶ ستاد در شهرستان‌های استان فارس تشکیل شده است و امیدوار هستیم محصول انتخاب عزیزان ما  در این ستادها، در جلب مشارکت و برگزاری انتخابات شکوهمند بسیار بسیار تاثیرگذار باشد.
موسوی افزود: کمیته های ذیل ستاد شامل فرهنگیان، پزشکان، دانشجویان، جوانان و بانوان و تشکیل شد.
کمیته‌ها به سرعت تشکیل شده است. شورای ستاد هر شهرستان را نیز تشکیل داده‌ایم و به نظر اصلاح طلبان شهرستان‌ها، ابلاغ رؤسای ستاد شهرستان‌ها را صادر کرده‌ایم.
سیدعبدالرزاق موسوی با بیان اینکه من فکر می‌کنم ما بتوانیم در ۸ تیر افتخار دیگری خلق کنیم ادامه داد: شنبه ۲ تیر میزبان جناب پزشکیان خواهیم بود. همین جا از همه عزیزان درخواست می کنم برای استقبال باشکوه از ایشان در مراسمی که به همین مناسبت برگزار خواهیم کرد، شرکت کنند تا استقبال به یاد ماندنی داشته باشیم .

در همین ارتباط بخوانید

گزارش تصویری افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در شیراز-۲۷ خرداد ۱۴۰۳

انصاری لاری : هر ایرانی ۸ تیرماه برای آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی یک بار دیگر پای صندوق رای حاضر می شود

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار