تاکید رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس بر ضرورت بر ضرورت پشتیبانی از رئیس جمهور جدید

تاکید رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس بر ضرورت بر ضرورت پشتیبانی از رئیس جمهور جدید

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان فارس با تأکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از رئیس جمهور جدید گفت: رئیس جمهور به این هدایت‌ها و حمایت‌ها توجه کند تا بتواند خواسته‌های مردم را اجابت کند. به گزارش اول فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، در خصوص برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم، بیان کرد: برگزارکنندگان انتخابات […]

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان فارس بر ضرورت بر ضرورت پشتیبانی از رئیس جمهور جدید

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان فارس با تأکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از رئیس جمهور جدید گفت: رئیس جمهور به این هدایت‌ها و حمایت‌ها توجه کند تا بتواند خواسته‌های مردم را اجابت کند.

به گزارش اول فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، در خصوص برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم، بیان کرد: برگزارکنندگان انتخابات و دولتمردان در برهه‌های مختلف ثابت کردند که امانت‌دار خوبی هستند و طبق خواسته مردم فرد منتخب را معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: از این پس همه باید به خواست اکثریت مردم احترام بگذارند؛ چه آن‌هایی که رأی دادند چه آن‌هایی که رأی ندادند. طبق قوانین جمهوری اسلامی منتخب اکثریت مردم، رئیس‌جمهور همه محسوب می‌شود و همه موظف هستند همکاری، پشتیبانی، حمایت و احترام کنند.

ملک‌مکان، راه‌های موفقیت در امور کشور را برشمرد و اظهار کرد: اگر رئیس جمهور منتخب می‌خواهد موفق شود و اراده و خواست مردم را محقق کند، باید نقاط قوت دولت‌های گذشته را تقویت کند و ضعف‌های دولت گذشته را تکرار نکند. از  تجربه‌های تلخ و شکست‌های گذشته عبرت بگیرد و راه‌هایی که منجر به شکست و ناکامی شده است را مجدد تکرار نکند.

وی با تأکید بر اینکه هر رئیس‌جمهوری که همراه و گوش به فرمان ولی فقیه بود و اطاعت‌پذیری بالایی داشت مسلما موفق خواهد بود، گفت: ان‌شاءالله با حمایت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود. رئیس جمهور به این هدایت‌ها و حمایت‌ها توجه کند تا موفق شود و خواسته‌های مردم را اجابت کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با یادآوری اینکه استکبار جهانی با اصل نظام‌جمهوری اسلامی مخالف است و با شخص رئیس جمهور مشکلی ندارند، گفت: استکبار جهانی نظام‌ جمهوری اسلامی را قبول ندارد و پس از چندین سال تلاش متوجه شده است که باید برخورد خود را عوض کند، لذا نباید به لبخندهای استکبار توجه کرد و به وعده‌های دشمن‌ امیدوار بود. باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کرد.

ملک مکان با تأکید بر اینکه باید به توانمندی جوانان خودمان توجه کنیم به آن‌ها میدان بدهیم، گفت: کشورهای مختلف در وعده صادق نتوانستند جلوی فرود موشک‌های ایران را بگیرند و این را مدیون جوانان ایران هستیم.

وی با بیان اینکه دولت می‌تواند در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی و در زمینه‌های دیگر به این ظرفیت‌های داخلی تکیه کند، تأکید کرد: به جوانان خودمان اعتماد کنیم و چشم امید به دشمن نبندیم.منبع:ایسنا

مطالب مرتبط

اسامی اعضای کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری بر اساس آخرین گمانه زنی

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

گزینه جدی پزشکیان برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

نظرات

  • باهر

    تاریخ : ۲۰ - تیر - ۱۴۰۳

    ایران ظرفیت داخلی زیادی ندارد و نباید غلو کرد.
    تنها مزیت ایران یکی وجود دانشمندان و متخصصین و افراد نخبه و اساتید می باشد که انها را از مملکت طی سالیان گذشته توسط گروه های پخمه و تندرو خالص ساز فراری داده و می دهند
    و مزیت دوم وجود منابع عظیم معدنی و گازی و نفتی هست که بعلت وجود کاسبان تحریم و وارد نشدن فن اوریهای پیشرفته و سرمایه و مدیریت قوی خارجی یا دست نخورده باقی مانده و یا بصورت ضایع و حداقل برداشت میشود
    و مزیت سوم هم موقعیت جغرافیایی ایران می باشد که مناسب هاب انرژی شدن و ترانزیت و کریدور های منطقه ای و بین المللی هست ولی بعلت تحریم ها هیچکدام از این موارد اجرا نشده و ایران در بن بست قرار گرفته و دور زده شده است.
    یعنی حداقل یک قرن ایران از قافله تمدن و پیشرفت جهان عقب مانده است.ان هم فقط در اثر وجود مدیریت نالایق و نادان و سرد گم و خودستا و….می باشد و تا این مهم اصلاح و شایسته سالاری واقعی حاکم نشود، هیچ‌چیز درست نمی شود و راه های دیگر نشان دادن فقط باعث عقب ماندگی بیشتر خواهد شد.
    راه نجات ایران از مصایب عظمای کنونی فقط از طریق اصلاح نظام مدیریت کشور و نخبه سالاری می گذرد و لاغیر.