چاپ      کد خبر: 120084
11 شهریور 1402

رئیس هیات ورزشی ترای اتلون استان فارس انتخاب شد

بهتاش فضلی رییس هیات ترای اتلون (سه گانه ) استان فارس شد

به گزارش اول فارس ، روز شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور مجتبی ارشدی دبیر فدراسیون ترای اتلون جمهوری اسلامی ایران ،  شکوهی مدیر کل ورزش و جوانان فارس ‌دیگر مسؤلین دکتر بهتاش فضلی با اکثریت آرا (اخذ ۱۳ رای از ۱۳ نفر ) اعضا مجمع ترای اتلون استان رییس هیات ترای اتلون (سه گانه )‌
استان فارس شد.

رییس هیات ورزشی ترای اتلون استان فارس شد

بهتاش فضلی در گفتگو با اول فارس به اهداف و برنامه های این هیات گفتن : سالهاست در فارس  هیات ترای اتلون (سه گانه ) به فراموشی سپرده شده بود که با همکاری  مدیر کل ورزش و جوانان فارس ، معاون ایشان جناب امینا آزاد و‌همکاری سرپرست فدراسیون دکتر نامنی و دبیر فدراسیون جناب ارشدی بدنبال احیا این هیات ترکیبی و وزین خواهیم بود.

رییس هیات ترای اتلون (سه گانه )‌ همچنین از حسن اعتماد مدیران فدراسیون ترای اتلون ،مدیر کل محترم ورزش ‌جوانان استان فارس و معاونین و‌تمامی اعضا مجمع که این فرصت را در اختیارم قراردادند  قدردانی کرد و گفت : بی شک با یک کار تیمی و خرد جمعی در هرکاری موفقیت دست یافتنی خواهد بود .

بهتاش فضلی

بر اساس این گزارش بهتاش فضلی داری مدرک دکترای مدیرت آموزشی ، مدرس دانشگاه و ازفعالان فرهنگی و اجتماعی استان فارس است و مسولیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی را در کارنامه خود دارد .

سه‌گانه (ترای‌اتلون) یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه ورزش شنا، دوچرخه سواری و دویدن در پنج مرحله پی درپی در مسافت‌ها و محیط‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، منطقه انتقال اول، دوچرخه‌سواری، منطقه انتقال دوم و دویدن می‌باشد. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند.

۱۰ گیاه بسیار قشنگ مخصوص خانه و آپارتمان‌ های کم نور

رازهای شخصیتی کودک شما که در نقاشی هایش پنهان است و خبر ندارید

۱ تست سرگرم کننده برای اینکه شخصیت خودتان بهتر بشناسید

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار