فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 

راز مفقود شدن بانوی سالخورده در تاکستان برملا شد

راز مفقود شدن بانوی سالخورده در تاکستان برملا شد

با تلاش مأموران پلیس آگاهی تاکستان پرده از راز مفقود شدن بانوی تاکستانی برداشته و قاتل دستگیر شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در روز ۲۰ مرداد سال جاری، در پی اعلام مفقودی خانمی سالخورده در شهر تاکستان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از اقدامات فنی و تلاش‌های شبانه‌روزی دریافتند فرد مفقود شده در یکی از خیابان‌های شهر تاکستان سوار بر یک دستگاه خودروی مسافربر شخصی شده و پس از آن هیچ نشانی از وی به‌دست نیامده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه ضمن اشاره به اقدامات شبانه‌روزی فنی و پلیسی در شناسایی راننده خودرویی که آخرین بار این خانم را در شهر تاکستان سوار کرده بود، خاطرنشان کرد: کارآگاهان تحقیقات تکمیلی خود را انجام داده و موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای تاکستان شناسایی کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی، مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند، بیان کرد: سرانجام متهم در تحقیقات پلیسی پرده از راز مفقود شدن این بانو برداشته و به قتل وی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان قزوین ضمن اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی سرقت طلا و جواهرات مقتول را انگیزه ارتکاب این جنایت عنوان کرده، تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

تارت قارچ و پنیر با مرغ یک فینگر فود فوری مناسب مهمانی ها

مطالب مرتبط

دانشجوی دختر قتل وحشیانه‌ی زن ۵۰ ساله را دید و قاتل را لو داد

جزئیات آتش‌سوزی عمدی منجر به قتل در یکی از محله‌های شیراز

قاتلین مرد ۳۳ ساله در ممسنی دستگیر شدند/ قبلا ۲ نفر دیگر را هم کشته بودند

نظرات