ببینید|رانش و فرونشست زمین در جاده سیاخ دارنگون ـ کوار

ببینید|رانش و فرونشست زمین در جاده سیاخ دارنگون ـ کوار

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از رانش و فرونشست زمین در محور جاده سیاخ دارنگون ـ کوار خبر داد. به گزارش اول فارس ، حمید احمدی با اعلام این خبر  گفت: رانش زمین و ریزش ترانشه امروز، ۱۶ خردادماه حول و حوش ساعت ۱۶ الی ۱۷ بعدازظهر در […]

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از رانش و فرونشست زمین در محور جاده سیاخ دارنگون ـ کوار خبر داد.

به گزارش اول فارس ، حمید احمدی با اعلام این خبر  گفت: رانش زمین و ریزش ترانشه امروز، ۱۶ خردادماه حول و حوش ساعت ۱۶ الی ۱۷ بعدازظهر در محور سیاخ دارنگون به کوار رخ داده است.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از وقوع حادثه نیروهای راهداری به محل اعزام شدند و ایمن‌سازی انجام شده است و تردد اکنون برقرار است اما به کندی و از مسیر خاکی حاشیه راه انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس مسیر آسفالت به دلیل رانش هم اکنون دارای مشکل است اما از قسمت خاکی کنار آسفالت خودروها می‌توانند عبور کنند.

بیشتر بخوانید:

۵ کاربرد جالب و پنهان دستگیره در خودروها در رانندگی که از آن بی خبر بودید

احمدی در پاسخ به اینکه چه چیزی عامل این رانش شده است، گفت: بارش‌های قبلی باعث شد که لغزش‌هایی برای ریزش کوه ایجاد شود و به همین دلیل رانش رخ داد.

وی در پایان یادآور شد: هم‌اکنون نیروهای راهداری در حال تلاش هستند تا جاده را درست کنند و برای این کار باید ابتدا ترانشه‌برداری انجام شود تا بتوان جاده را ترمیم کرد.

حسن عابدی عضو شورای بخش سیاخ دارنگون شیراز از شکاف و فونشست عمیق و گسترده جاده اصلی سیاخ دارنگون شیراز (گردنه اصلی، سینه سفید) در ظهر امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی به محل حاضر شدند.

خوارزمی معاون عمرانی فرمانداری شیرازهم از فرونشست زمین در جاده سیاخ دارنگون سخن گفت و افزود: این شکاف به وسعت ۱۰۰ متر منجر به فرونشست جاده شده که در حال حاضر با حضور نیروهای امدادی؛ مسیری موقت برای تردد و دسترسی مردم ایجاد شده است.

مطالب مرتبط

اظهار نظر جدید مدیر بحران شیراز درباره جاده سیاخ دارنگون: فرونشست نبود !

رای دادگاه به نفع مردم سیاخ ودارنگون صادر می شود یا موسسه فلاحت در فراغت ؟/ شکایت مردم از توسعه باغشهری

مرودشت دارنده بالاترین نرخ فرونشست در فارس/ چه بر سر تخت جمشید و نقش رستم می آید؟

نظرات