چاپ کد خبر: 128039
19 آذر 1402

رسید دلارهای دولتی تنخواه تاجگردون در سال ۱۳۷۰+عکس

رسید دلارهای دولتی تاجگردون در 32 سال پیش+عکس

غلامرضا تاجگردون نماینده ادوار مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار عکسی از رسید تحویل مقادیری دلار در پیج اینستاگرام اش نوشت:

” خبر تخلف و نمیدونم اختلاس یا هر چیز دیگر سه میلیارد دلاری را شنیدیم و همه شوکه شدیم درسته اصل موضوع رها شده و هر کی داره زور میزنه بگه مربوط به دولت روحانی یا رئیسی بوده و مردم و مسئولین هم موضوع را این نوع مطالب را یک امر عادی میدانند. این پول یعنی حداقل هزینه ساخت شش هفت پتروشیمی بزرگ. یاد یه برگه ای افتادم که الان سی و دو ساله نگهش داشتم.

سال هفتاد اولین سفر یا ماموریت خارج از کشورم بود. مدیر کل بودم و به همراه دو معاونم. بعد از سفر مبلغ چهار هزار و پانصد دلار از تنخواه که میتونستیم خرج کنیم اضافه اومد و دادم معاونم ببره تحویل بده و این رسبد رو میزی را گرفت و تحویلم داد. شاید این عددواسه امروز و ماموریت و پول توجیبی مسئولین مسخره باشه و شاید هم بعضیها بگن اون موقع این عدد زیاد بود و هزار شاید دیگر.

ولی این رسید چند تا حرف داره. اول اینکه اون موقعها همه حتی نسبت به یک سنت و خرج کردن اضافه حساسیت داشتند و دوم اینکه حس پاسخگویی خیلی مهمتر بود. اینکه احساس کنی بجز در محضر خدا حتما یه جای دیگه باید پاسخگو باشی وظیفه هر انسان است.

سه میلیارد دلار حیف و میل شده دعوای روحانی و رئیسی شده و فقط یک عکس مدیر عامل چای دبش اومد بیرون که این روزها با وثیقه روانه زندان شد. مگه میشه سه میلیارد دلار را حیف و میل کرد و این فقط کار یه نفر باشه. اگه من این چهار هزار و پانصد دلار را میخواستم حیف و میل کنم حداقل دو معاونم و کار پرداز و مسئول اداری مالی سیستم باید متوجه و همراهی میکرد. حس مسئولیت و همه چیز با هم پرید..”


غلامرضا تاجگردون بین ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۰ مدیرکل دفتر تحقیقات و سیاست‌های مالی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سپس از ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۳ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، و متعاقباً از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۰ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس بود. در دولت دوم سید محمد خاتمی تاجگردون از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ وی معاون امور مجلس و استان‌ها و سپس از ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بود. از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ او مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بود. تاجگردون از ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۷ رئیس دانشگاه پیام نور گچساران بود و عضو هیئت علمی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی است.

۷ دلیل احساس تشنگی مکرر که باید حواس تان باشد

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ایرانی وطن دوست پنجشنبه , ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

درود
اشتباه راهبردی کردید که الباقی تنخواه سفر کاری وماموریتی را برگرداندید.اگه خودتم اهلش نبودی در گچساران وباشت وکل استان شریف وباغیرت کهکیلویه وبویراحمد بودند وهستند کسانی که به نان شب محتاجند ولی متانت و مناعت طبعشان اجازه دست درازی به مال مردم وبیت المال را نمیدهدولی حق آنها بود…
اموال این مملکت را درپوشش … خاوریها.جزایریها.زنجانیها.شرکت فولاد.چای دبش و…خیلی هاهم که بواسطه مصلحت فاش نمیشوند جپاول میکنندو میخورند حتی از برگرداندن آنها ازخارج ازکشوربه ایران جهت محاکمه اقدام نمیکنندچرا???
چونکه نام آقازاده ها ‌… های زالوصفت دراین دزدی باکلاس بنام اختلاس گره خورده ..
اگر یک سارق پفک نمکی گیر دستگاه قضایی بیفتد چنان حکمی بهش میدهند که دیگر حتی باپول خودش هم پفک نمکی نخرد که البته درستش هم همینه …
ولی اختلاس های فوق تلیاردی را بیصدا وردنده اش بسته میشه ‌حق من وامثال من خورده میشه وماروز به روز ضعیفتر وقدرت خریدمان کمترمیشود.به عینه دیدم زنانی که بخاطر چندتا تخم مرغ یا یک ظرف روغن ناموس خودرا معامله میکنند.چه ننگی ازاین بالاتر…دستکاههای تظارتی اگر نمیتوانند وظیفه خودرا انجام دهند کرسی مسوولیت را ترک کنندتاشخصی باعرضه بیایدشایدفرجی شد…

آخرین اخبار