رمزگشایی از قتل فجیع یک مرد به دست همسرش در «جویم» فارس

رمزگشایی از قتل فجیع یک مرد به دست همسرش در «جویم» فارس

فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه تلاش کارآگاهان پلیس منجر به رمزگشایی از یک پرونده قتل شد، گفت: متهمانی که بعد از کشتن یک مرد در شهر جویم، جسد او را به قیروکارزین منتقل کرده و با اسید سوزانده بودند، دستگیر و روانه دادسرا شدند. به گزارش اول فارس ، سرهنگ قربانعلی روستا امروز یکشنبه […]

فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه تلاش کارآگاهان پلیس منجر به رمزگشایی از یک پرونده قتل شد، گفت: متهمانی که بعد از کشتن یک مرد در شهر جویم، جسد او را به قیروکارزین منتقل کرده و با اسید سوزانده بودند، دستگیر و روانه دادسرا شدند.

رمزگشایی از قتل فجیع یک مرد به دست همسرش در «جویم» فارس

به گزارش اول فارس ، سرهنگ قربانعلی روستا امروز یکشنبه ۲۹ مرداد در تشریح جزئیات پرونده قتل یک مرد در جویم، گفت: ۲۳ مرداد گزارش مفقود شدن یک نفر در جویم اعلام و متعاقب آن گزارشی مبنی بر کشف یک جسد در قیروکارزین اعلام شد.

روستا با بیان اینکه مطابقت داشتن مشخصات و چهره فرد مفقود شده و جسد کشف شده، فرضیه قتل را پیش روی پلیس قرار داد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی قیروکارزین طی تحقیقات دقیق و تخصصی، به همسر مقتول مشکوک شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی به شهر جویم اعزام شده و همسر ۳۵ ساله مقتول را دستگیر و برای پاره‌ای از توضیحات به مقر انتظامی قیروکارزین منتقل کردند.

او گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که پس از خوراندن قرص خواب به همسرم، با همدستی یک مرد، با استفاده از اسلحه او را کشتیم و جسد را بعد از انتقال به قیروکارزین، با اسید سوزاندیم تا ردی باقی نماند.

روستا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی قاتل همدست این زن، او را که به شهرستان درگهان فرار کرده بود، دستگیر کرده و به قیروکارزین منتقل کردند و تحویل دادسرا دادند.

عکس زیر خاکی فروش غذای بیرون بَر در «شیراز » ۱۱۰ سال پیش

مطالب مرتبط

درگیری دو همسایه سر زباله منجر به قتل پیرمرد شد

جزئیات قتل مسلحانه ۲ پسر عمو در روستای « پلنگی » کامفیروز

جزئیات درگیری منجر به قتل یک جوان در پارک «پیرمراد» استهبان

نظرات

  • آرزو جهان پیما

    تاریخ : ۳۰ - مرداد - ۱۴۰۲

    باسلام و عرض ادب
    لطفا متن خبر قتل در جویم و اصلاح بفرمایید
    قتل در شهر جویم نبوده بلکه در شهرستان جویم اتفاق افتاده
    این خبر باعث گلایه شهروندان جویمی شده