چاپ کد خبر: 144647
9 خرداد 1403

رهن کامل آپارتمان دوخوابه و نوساز در شیراز چند در میاد؟

از امسال بازار اجاره آپارتمان در شیراز هم ظاهرا باید با  پدیده‌ای  مثل تهران روبرو می شود ، رهن کامل آپارتمان در تهران از یکی دو سال پیش به این طرف محتاج پرداخت رقم میلیاردی است؛  ادامه این گزارش را بخوانید

رهن کامل آپارتمان دوخوابه و نوساز در شیراز

رهن کامل آپارتمان در شیراز برای آپارتمانی دوخوابه و نوساز حوالی قصرالدشت و چند محله گرانقیمت دیگر به پرداخت رقم یک میلیارد تومان نیازمند است.

رهن کامل آپارتمان در شیراز در حالی در محلات معروف این کلانشهر میلیاردی شده که وجه اشتراک تمام آن‌ها یک مورد است؛ متراژ بالای ۱۰۰ متر. یک فروشنده در قصرالدشت شیراز واحد ۱۰۰ متری دوخوابه و نوساز خود را با ویژگی‌ها و امکاناتی مثل انباری، پارکینگ و آسانسور یک میلیارد تومان آگهی کرده است، هرچند در مناطق شمالی تهران هم واحد‌های ۱۰۰ متری از یک میلیارد تومان برای رهن کامل عرضه شده‌اند، اما برای مثال می‌توان یک آپارتمان ۸۰ متری در محله تجریش به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است.

رهن کامل آپارتمان در شیراز

رهن کامل آپارتمان در شیراز جا پای رهن خانه در تهران گذاشته است. بررسی فایل‌های آگهی مسکن در شیراز رد پای رهن میلیاردی را به وضوح به مشتری آپارتمان نشان می‌دهد. البته اگر دقیق‌تر جست‌وجو کنید متوجه می‌شوید رهن کامل آپارتمان در شیراز اگر یک میلیاردی باشد، متراژش هم بالاست؛ در محدوده ۱۰۰ متری. شیراز محبوب است و شهرت فراوانی دارد؛ آن هم به دلیل آثار باستانی، زیبایی‌های طبیعی و اماکن تفریحی‌اش. ویژگی‌هایی که هر ساله به‌ویژه در ماه اردیبهشت که فضا مملو از عطر و بو‌های دل‌انگیز است، گردشگران زیادی را به این شهر روانه می‌کند. خیلی‌ها هم بعد از دیدن آن دیگر خیال برگشتن به شهر و دیار خود را ندارند و ماندگار می‌شوند. شاید این‌ها بخشی از دلایلی باشد که شیراز را وارد رقابت با پایتخت ایران در بخش مسکن کرده است، حداقل در بخش رهن آپارتمان.

رهن کامل آپارتمان در شیراز تنها به این آپارتمان‌های یک میلیاردی محدود نمی‌شود و عوامل مختلفی مثل محله، متراژ، ویژگی‌ها و امکانات و. در مبلغ رهن تاثیرگذار است. برای مثال، رهن کامل آپارتمان ۱۱۰ متری در هفت تنان شیراز که اتفاقا محله‌ای است که به دلیل نزدیکی به بنا‌های تاریخی شهرت دارد، ۶۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. فروشنده دیگری آپارتمان دوخوابه ۱۰۰ متری خود در این محله را کمی پایین‌تر حدود ۵۹۰ میلیون تومان برای رهن گذاشته است. سال ساخت این واحد آپارتمان هم سال ۱۳۹۸ و فول امکانات است.

اگر زوج جوان شیرازی دلشان بخواهد خانه‌ای با متراژ بالا، اما با مبلغ پایین‌تری برای خود فراهم کنند، می‌توانند به محلات جنوبی شیراز سری بزنند که برای مثال رهن آپارتمان ۱۱۰ متری دو خواب نوساز در میانرود شیراز به بهای ۴۲۰ میلیون تومان آگهی شده است. رهن کامل آپارتمان در شیراز شامل آپارتمان‌های ۹۰ تا ۱۱۰ متری می‌شود که حداقل ۴۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان آگهی شده است.

رهن کامل آپارتمان در تهران

رهن کامل آپارتمان در تهران چند سالی می‌شود که میلیاردی است. برای مثال اگر بخواهید آپارتمانی به متراژ ۱۰۰ تا ۱۱۰ متر در محله نیاوران که از محلات شمالی و مرفه‌نشین تهران است، رهن کنید، به پول پیش در محدوده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا سه میلیارد تومان نیاز دارید بدون اجاره‌بها. فروشنده‌ای واحد ۱۰۷ متری نوساز خود را که دوخوابه و فول امکانات است، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آگهی کرده است.

دیگری، واحد ۱۰۰ متری خود در نیاوران را که دو سال از زمان ساخت آن می‌گذرد، سه میلیارد تومان برای رهن کامل گذاشته است. البته این میزان مبلغ رهن فقط شامل حال واحد‌های ۱۰۰ متری در محدوده شمال تهران نیست و برای نمونه یک آپارتمان ۸۶ متری در میدان تجریش هم به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است.

این مطالب را هم بخوانید:

عکس|شاید این ۲ نفر را نشناسید ولی نظرتون را بنویسید

افزایش هزینه صاحب‌خانه شدن در طرح‌های دولتی تا چندبرابر وعده اولیه دولت‌ها

رهن کامل آپارتمان در تهران اگر میلیاری باشد فقط مختص منطقه شمالی آن نیست. برای مثال، رهن کامل واحد ۱۱۰ متری در منطقه غرب تهران و در محدوده چیتگر با سال ساخت ۱۳۹۹ و دوخوابه و فول امکانات به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد. البته اگر قرار باشد یک آپارتمان ۸۵ متری دو خواب در چیتگر شمالی را رهن کنید، می‌توانید ۶۰۰ میلیون تومان به حساب صاحبخانه واریز کنید.

رهن کامل آپارتمان در منطقه شرق تهران هم میلیاردی است حتی با متراژ ۸۰ متری. برای نمونه یک واحد آپارتمان ۸۹ متری در نارمک به رهن یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی نیاز دارد. این خانه نوساز و دوخوابه است و دارای آسانسور، پارکنیگ و انباری است. صاحبخانه دیگری واحد ۸۵ متری خود را در این محله با همان ویژگی‌ها را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آگهی کرده است.منبع:فرارو

حتما نظر بدهید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار