چاپ کد خبر: 146299
26 خرداد 1403

زندگی مشترک سمیه با شوهرش به آخر خط رسید/فکرش را کنید چرا؟

شوهرم مخفیانه خانه خرید، طلاق می‌خواهم..زنی که می‌گوید شوهرش از زحمات او سوءاستفاده کرده است، درخواست طلاق داد.

به گزارش اول فارس ، زندگی مشترک سمیه با شوهرش به آخر خط رسیده است. او زنی است که می‌تواند مستقل باشد و به گفته خودش دیگر نمی‌خواهد در برابر کارهای همسرش سکوت نکند. سمیه که درخواست طلاق کرده برای اعتمادآنلاین از زندگی‌اش می‌گوید.

چند سال با شوهرت زندگی کردی؟

۱۵ سال است که با او ازدواج کرده‌ام.

بچه هم دارید؟

بله ما دو بچه داریم، یک دختر و یک پسر. پسرم دوساله است.

زندگی با همسرت چطور بود؟

تا زمانی که به من دروغ نگفته بود همه چیز خوب بود.

به خاطر یک دروغ، دیگر حاضر نیستی زندگی مشترک را ادامه دهی؟

دروغی که به من گفت دروغ کوچکی نبود. همسرم به دور از چشم من برای خودش خانه و زمین خریده است. من در تمام سال‌هایی که با او زندگی کردم، خودم را فدا کردم که بتوانیم زندگی خوبی داشته باشیم، حتی شغلم را کنار گذاشتم اما به جای هر چیزی دروغ شنیدم.

چرا شغلت را کنار گذاشتی؟

من سوپروایزر آزمایشگاه بودم. تحصیلات بالایی دارم. باردار شدم و پسرم به دنیا آمد، شوهرم گفت در خانه بمان تا بچه از آب و گل در بیاید و بعد برو سر کار. من قبول کردم. پسرم پنج ساله بود که دخترم به دنیا آمد و باز نشد سر کار بروم. به همین خاطر، برای خودم کار خانگی راه انداختم. غذا و ترشی درست می‌کردم و می‌فروختم، چون فکر می‌کردم شوهرم سختی می‌کشد و من باید کمک‌خرج باشم، اما یک روز متوجه شدم او خانه و زمین خریده و به من نگفته است. او حتی به من نگفته بود چقدر حقوق می‌گیرد.

چرا از تو پنهان کرده بود؟

چون من حتماً به او معترض می‌شدم که حق ندارد پولی که من با زحمت پخت‌و‌پز درمی‌آورم خرج خانه کند و پول خودش را پس‌انداز کند.

*اگر طلاق بگیری تکلیف بچه‌ها چه می‌شود؟

در تمام این سال‌ها بچه‌ها را با پول خودم بزرگ می‌کردم. شوهرم کارت بانکی‌ام را گرفته بود و خرجی خانه را از من می‌گرفت و مدعی بود اجاره خانه را خودش می‌دهد. حالا اگر جدا شوم باز هم با پول خودم بچه‌ها را بزرگ می‌کنم.

شوهرت به طلاق راضی است؟

نه، رضایت ندارد. می‌گوید طلاق نمی‌دهد و از من عذرخواهی کرده است.

شوهرت چه کار بکند به زندگی با او برمی‌گردی؟

نیمی ‌از خانه و زمینی را که خریده به نام من بکند تا باور کنم راست می‌گوید که برای خوشبختی ما این کار را کرده است.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بیمه ملت شنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۵

مناقصه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شده است و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان اسفند ۱۴۰۳ بیمه ملت به این عزیزان خدمت ارائه می نماید.

کارمند بیمه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۱

با سلام
– اطلاعات ایشان از سر ناآگاهی و اطلاعات بسیار کم بیمه ای هست
– قرارداد بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با بیمه ملت می باشد.
– قرارداد بازنشستگان تامین اجتماعی با آتیه سازان می باشد که با کمترین حق بیمه دارند خدمات دریافت می کنند، هیچ شرکت بیمه ای با این مبلغ بیمه ای حاضر نبود و نیست که به بازنشستگان محترم خدمات بدهد.
– همین نرخ ۳۰۵ هزار تومان فعلی را، سایر بیمه ها زیر ۴۵۰ هزار تومان پیشنهاد نداده بودند.
– با اینکه تامین اجتماعی تا حق بیمه ی اسفند ها را به آتیه سازان پرداخت نموده، ولی شرکت آتیه سازان از منابع خود ، خسارت های بازنشستگان تا پایان فروردین ماه را پرداخت نموده است و بر اساس تعهدات و متن قرارداد، یک ماه جلوتر از تعهد خود می باشد.

آخرین اخبار